چند قانون برای خوش پوش تر بودن

written by ویدا نورمحمدیان 6 شهریور 1396
چند قانون برای خوش پوشتر بودن

هرچند نوع پوشش هر شخصی کاملا مختص خودش و سلیقه ای است اما با رعایت برخی نکات می توان خوش پوش تر بودن را تجربه کرد . ما در این مطلب فقط به برخی نکات اولیه اشاره می کنیم که متخصصان مد و زیبایی به آنها اشاره کرده اند و پیشنهاداتی می دهیم که شاید بتوانید با دنبال کردن آنها جذاب تر، زیباتر و خوش پوش تربه نظر  بیایید.

قانون سادگی

خوش پوشتر بودن - مد و زیبایی

معمولا لباس هایی که ساده هستند کاربردی ترند، شما می توانید آنها را هر زمان و هر جایی بپوشید. این قانون می تواند حتی به شما کمک کند کم خرج تر لباس تهیه کنید چرا که لباس های ساده را می توانید در مراسم مختلف و با رنگها و مدل های مختلف بپوشید. نیازی نیست برای هر برنامه ، هر بار لباس جدید بخرید. برای مثال یک پیراهن ساده مشکی، شلوار جین یا یک تی شرت ساده سفید می توانند گزینه های خوبی برای بودن در کمد لباسهایتان باشند. این لباس های ساده را با زیورآلات زیبا و مناسب می توانید جذاب تر کنید و بارها آنها را با لباس ها و زیورآلات مختلف بپوشید و هر بار جدید به نظر برسد.

سفید بپوشید

خوش پوشتر بودن - مد و زیبایی

بسیاری از افراد رنگ مشکی را دوست دارند. این درست است که مشکی رنگی شیک بوده و اندام را باریک تر نشان می دهد. اما اگر می خواهید کمی متفاوت تر و خوش پوش تر باشید رنگ سفید را انتخاب کنید. حتی یکدست سفید بپوشید. شاید فکر کنید سفید پوشیدن شجاعت بیشتری لازم دارد اما این ترس را کنار بگذارید و ببینید رنگ سفید چطور می تواند شما را درخشان تر از قبل نشان دهد. در ضمن سفید نیز از رنگهاییست که به راحتی می توانید آن را با سایر لباس هایتان ست کنید و هر بار نیز متفاوت به نظر برسید.

طرح های ترکیبی را برای خوش پوش تر بودن با هم بپوشید

خوش پوشتر بودن - مد و زیبایی

درست است ما در ابتدا گفتیم لباس های ساده بپوشید، اما این بدین معنا نیست که هیچ لباس طرح داری را امتحان نکنید. اگر لباس ساده سلیقه شما نیست و دوست دارید لباسی متفاوت بپوشید می توانید با ترکیب کردن دو پارچه طرح دار کنار هم کاری کنید که در میان دیگر افراد یک میهمانی بیشتر به چشم بیایید. اما این کار کمی دشوار است چرا که باید دقت کنید طرح ها و رنگها فاکتورهای یکسانی داشته باشند، مثلا رنگی یکسان یا طرحی یکسان در دو رنگ متفاوت داشته باشند و در کل طوری نباشد که خیلی شلوغ و شلخته به نظر برسید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه