درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟

written by کیانا میرحقانی 27 خرداد 1396
درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟

کاشت مژه نه تنها برای کسانی که مژه های کوتاه دارند مناسب است، می تواند یکی از روش های انتخابی کسانی باشد که نمی توانند هر روز وقت زیادی برای آرایش کردن صرف کنند، از آرایش کردن چشم هایشان خوششان نمی آید یا همیشه با سیاه شدن زیر چشم با ریمل مشکل دارند.

کاشت مژه چیست؟

درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟ - مد و زیبایی

مژه های نیمه دائمی هستند که به مژه های طبیعی فرد اضافه می شوند. مژه ها انواع مختلفی از ابریشمی تا خز طبیعی و مواد مصنوعی دارند. همچنین بلندی های مختلفی نیز دارند که متخصص مژه تشخیص می دهد کدام یک برای شما بهتر است. مژه ی طبیعی هر فردی نمی تواند وزن مژه ی مصنوعی بلند را تحمل کند.

 کاشت مژه چطوری است؟

درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟ - مد و زیبایی

هر کدام از مژه های ما دایره ی عمر طبیعی دارند و هرکدام از آن ها در زمانی می افتد. وقتی مژه ی اضافه می گذارید باید هر چند هفته یکبار برای ترمیم و پر کردن مژه هایی که با مژه ی طبیعی شما افتاده اند پیش متخصص مژه ی خود بروید. بیشتر افراد هر سه هفته برای ترمیم می روند، اما کسانی هم هستند که هر هفته می روند تا همیشه مژه هایی پر و بی نقص داشته باشند.

به یاد داشته باشید اگر فاصله ی گذاشتن مژه تا ترمیم شما بیش از یک ماه شود، احتمالا باید یکبار دیگر هزینه مژه گذاری کامل را پرداخت کنید.

استایل های مختلفی وجود دارد.

درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟ - مد و زیبایی

علاوه بر جنس، مدل های مختلفی هم برای مژه گذاشتن وجود دارد.

می توانید حالت طبیعی را انتخاب کنید.

مژه های بسیار بلند که در انتها کمی هم بیرون زده هستند یکی از انتخاب هاست.

حالت حجیم هم وجود دارد که مژه ها کوتاه تر اما تعداد آن ها بیشتر است. این حالت با دوام تر است چون مژه هایی که در آن به کار می رود سبک تر هستند.

چطور از آن ها مراقبت کنیم؟

درباره ی کاشت مژه چه می دانید؟ - مد و زیبایی

اگر مژه می کارید، یکی از مهم ترین کارها، مراقبت از آن است.

برای شستن آن ها از شامپو بچه ی ملایم استفاده کنید. تمیز بودن مژه برای جلوگیری از تجمع آلودگی که منجر به خارش و تحریک یا حتی عفونت چشم می شود بسیار مهم است.

اگر چشم ها را آرایش می کنید، از پاک کننده های روغنی استفاده نکنید چرا که چسب مژه ها را خراب می کنند و مژه می افتد.

به مژه ها دست نزنید و با آن ها ور نروید و هرگز سعی نکنید آن ها را بکنید، چرا که مژه های خودتان را هم با آن ها خواهید کند.

اگر دیگر آنها را نمی خواهید به سالن آرایش مراجعه کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه