درمان های گیاهی سنگ کلیه

written by بانوی شهر 14 بهمن 1395
درمان های گیاهی سنگ کلیه

بسیاری از افراد از سنگ کلیه و دردهای شدید ناشی از آن رنج می برند. اگر سنگ کلیه دارید ولی هنوز به مرحله جراحی نرسیده اید می توانید از چند درمان گیاهی برای دفع سنگ کلیه استفاده کنید.

گیاه عروسک پشت پرده

سنگ کلیه - شادابی سلامتی

این گیاه به طرزی باور نکردنی در  درمان سنگ کلیه تاثیر دارد. به نیم لیتر آب و 30 تا 35 عدد میوه خشک گیاه عروسک پشت پرده نیاز دارید. آب و میوه خشک را با هم مخلوط کنید و داخل یک قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم 10 تا 12 دقیقه حرارت دهید سپس آن را از صافی عبور دهید و هر روز یک استکان از آن را بنوشید.

انار

 سنگ کلیه - شادابی سلامتی

این میوه واقعا از بهشت آمده است! تعجبی ندارد که این میوه خوشمزه برای دفع سنگ کلیه هم مفید است. 2 قاشق غذا خوری انار دانه شده را داخل یک لیتر آب جوش بریزید و درب ظرف را بگذارید. 8 تا 10 ساعت به آن زمان دهید. سپس 4 قاشق غذا خوری عسل و آب لیمو ترش به آن اضافه کنید و روزی سه بار قبل از غذا یک استکان از این ترکیب خوشمزه بنوشید.

ریشه گل ادریس

 سنگ کلیه - شادابی سلامتی

60 گرم از ریشه گل ادریس را با 10 گرم بلوبری، 20 گرم گزنه، 20 گرم خرما و 20 گرم برگ درخت گلابی مخلوط کنید. 8 قاشق غذا خوری از این مخلوط را در یک لیتر آب بریزید و بگذارید یک شب بماند. صبح، این مخلوط را بجوشانید و صاف کنید و فورا بنوشید. 2 لیتر از این جوشانده را در طول روز بنوشید. بهتر است یک لیتر صبح و یک لیتر هم شب بنوشید.

بیشتر بخوانید:  4 راز معکوس کردن روند پیری

آب ترب سیاه

 سنگ کلیه - شادابی سلامتی

ترب سیاه دارای خواص فراوانی ست. از جمله برای سیستم کلیوی و دفع ادرار و دستگاه گوارش مفید است. برای استفاده از ترب سیاه برای دفع سنگ کلیه باید آب آن را بگیرید. کمی ترب سیاه را رنده کنید و 2 تا 3 ساعت به آن زمان دهید، وقتی که آب انداخت و عصاره اش از بافت آن خارج شد 5 میلی لیتر از آن را سه بار در روز میل کنید. این کار را برای 20 تا 30 روز تکرار کنید تا از شر سنگ کلیه خلاص شوید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه