ده رنگ موی بلوند زیبا از طیف های رنگ های متفاوت

written by ویدا نورمحمدیان 27 تیر 1396
ده رنگ موی بلوند زیبا از طیف های رنگ های متفاوت

رنگ های روشن و بخصوص طیف بلوند طرفداران زیادی دارد اما تصور اینکه چه رنگی مناسب ماست و چطور رنگ بلوند مناسبی برای خودمان انتخاب کنیم کمی دشوار است. شاید وقتی صحبت از رنگ موی بلوند به میان می آید به نظر برسد در حال صحبت کردن درباره رنگ مویی زرد یا طلایی هستیم اما اینطور نیست. به یاد داشته باشید که رنگهای بلوندی که در عکس می بینید و انتخاب می کنید ممکن است روی موی شما رنگ دیگری از آب دربیاید. چرا که رنگ موی بلوند نیز کاملا متفاوت و متنوع هستند و باید بدانید رنگ دلخواهتان از کدام گروه است و در صورتیکه انتخاب رنگ موی بلوند را کنید با رنگ پوست و چشمانتان و حالت صورتتان همخوانی دارد یا خیر. این بار که خواستید موهایتان را بلوند کنید، این ده رنگ موی بلوند می توانند ایده های خوبی برای انتخاب شما باشند.

1 ) رنگ موی بلوند پلاتینی

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی پلاتینی روشن ترین رنگ از طیف رنگهای بلوند است. این رنگ مو برای پوست های گندمگون و معمولی و پوستهایی که در آنها رنگ زرد دیده می شود مناسب است. رنگ موی پلاتینی برای تمامی رنگ چشم ها جذاب و زیباست بخصوص رنگهای آبی روشن یا قهوه ای.

2 ) بلوند دودی روشن

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند دودی روشن رنگ موی سفید تری در بین رنگهای بلوند است که در آن طیفی از رنگ خاکستری یا دودی دیده می شود. این رنگ می تواند به نوعی رنگ پلاتینی سرد باشد که بیشتر مناسب رنگ پوست های روشن و رنگ چشم های روشن است. افرادی که نمی خواهند رنگ موی روشن یا بلوندشان طیف رنگ طلایی داشته باشد می توانند بلوند دودی روشن را انتخاب کنند. یادتان باشد این رنگ سن را زیاد نشان میدهد و در مقاله ایده هایی برای انواع رنگ موی بلوند دودی بیشتر توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید:  ایده هایی برای رنگ موی بلوند دودی

3 ) بلوند طبیعی

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند طبیعی همانطور که از نامش پیداست رنگ موی بلوندیست که گویا شما از بدو تولد داشته اید. این رنگ مو می تواند به خودی خود طیف های متفاوتی داشته باشد که برای پوست های مختلف مناسب هستند. برای پوست های روشن  از طیف روشن تر و  برای پوست های تیره، رنگ تیره تر را انتخاب کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.

4 ) بلوند کره ای

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند کره ای رنگ گرمی است که در آن رگه هایی از رنگ عسلی و زرد دیده می شود. این رنگ مو برای پوست هایی که رنگ روشن یا متوسط دارند مناسب است.

5 ) بلوند بژ

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند بژ رنگیست که پایه آن تیره است و در آن هایلایت هایی از رنگ های روشن تر و سردتر به چشم می خورد. این رنگ مو بیشتر مناسب پوست های متوسط است ، اما اگرپوست سردی دارید برای گرمتر نشان دادن چهره تان می توانید کمی این رنگ را گرمتر انتخاب کنید.

6 ) بلوند نقره ای

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

بلوند نقره ای رنگی است که در آن طیف دودی و پیش زمینه سرد به چشم می خورد. این رنگ بیشتر مناسب افرادیست که پوست روشن و چشمان رنگی نظیر سبز یا آبی دارند. برای افرادی که چشمان تیره و پوستی تیره  دارند بهتر است این رنگ مو به سمت رنگ عسلی برود تا کمی گرم تر شود.

7 ) بلوند عسلی

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی عسلی رنگیست گرم که بیشتر مناسب پوست های متوسط و چشمان تیره نظیر قهوه ای یا مشکی است. اگر می خواهید موهایتان را بلوند عسلی کنید می توانید برای زیباتر جلوه کردن این رنگ ریشه مو را تیره تر کرده و رنگ عسلی را همانند هایلایت در موهایتان اعمال کنید.

بیشتر بخوانید:  10 رنگ موی برتر برای سال 2018

8 ) بلوند طلایی

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

بلوند طلایی از جمله رنگهای بلوند است که هم خیلی کاربرد دارد هم طبیعی جلوه می کند. در این رنگ ترکیبی از رنگهای کره ای ، طلایی و عسلی دیده می شود که در کنار هم ترکیب زیبایی را برای پوست های روشن و چشمان رنگی نظیر آبی ایجاد می کند.

9 ) بلوند قهوه ای

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند قهوه ای نیز از جمله رنگهای گرم گروه رنگی بلوند است که رنگی طبیعی مناسب برای پوست های متوسط رو به تیره است. این رنگ را می توانید به صورت آمبره یا بالیاژ روی موهایی که زمینه آن چند درجه تیره تر است اعمال کنید.

10 ) بلوند کاراملی

رنگ موی بلوند - مد و زیبایی

رنگ موی بلوند کاراملی رنگیست که در آن قهوه ای طلایی روشن دیده می شود. این رنگ برای تمامی پوست ها مناسب و زیباست ولی برای افرادی که پوست تیره تری دارند طبیعی تر به نظر می رسد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه