ده مدل موی کوتاه لایه ای

written by سمیرامیس نوروزی 14 بهمن 1395
ده مدل موی کوتاه لایه ای

اگر دیگر از موهای بلند خسته شده اید و یا می خواهید از شر مشکلاتی نظیر ریزش مو، یا موخوره خلاص شوید و تصمیم گرفتید موهایتان را  یکباره کوتاه کنید، مدل موی کوتاه لایه ای می تواند انتخاب خوب و شیکی برای شما باشد. هر کسی اول از همه این مدل ها را ابداع کرده، دنیا را نجات داده است! چرا که این مدل ها در عین کوتاه بودن بسیار مدرن و زیبا نیز هستند.

معمولا نگهداری از موهای کوتاه خیلی راحت تر از موهای بلند است. بسیاری از این مدل ها باعث می شوند شما جوانتر نیز به نظر برسید. علاوه بر اینها وقت کمتری برای مدل دادن و رسیدگی به آنها لازم است. این بار که خواستید موهایتان را کوتاه کنید شاید یکی از این ده مدل موی کوتاه مناسب شما باشد. با انتخاب این مدل ها بعد از اینکه از سالن آرایشگاه خارج می شوید کاملا چهره ای متفاوت از خودتان خواهید دید.

1 ) لایه های در هم تنیده

این مدل مو بیشتر مناسب خانم هاییست که موهای ضخیمی دارند. این کوتاهی حجم زیادی که مو دارد را می گیرد و باعث می شود موهای سبک تری داشته باشید و در عین حال بسیار جذاب دیده شوید. چتری هایتان را نیز کوتاه کنید تا چهره ای کاملا متفاوت  داشته باشید.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

2 ) موهای لایه ای متوسط با هایلایت

این مدل مو خیلی کوتاه نیست و برای افرادی مناسب است که موهایی با قد متوسط می خواهند. معمولا کوتاهی این مدل مو تا روی گوش می آید که وقتی آن را به خوبی مدل بدهید اصلا به نظر نمی رسد موهای کوتاهی دارید. چند هایلایت روشن لابه لای این مدل مو می تواند جذابیت بیشتری به آن ببخشد.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

3 ) موهای لایه ای نامتقارن

این مدل مو بیشتر برای افرادی که موهای صافی دارند مناسب است، کوتاهی لایه ای که تمام لایه های آن به یک اندازه نیستند. در این مدل از آنجایی که روی مو کوتاهی بیشتری نسبت به زیر آن دارد مو حجم بیشتری می گیرد به همین دلیل معمولا برای افرادی که موهای پرحجمی دارند این مدل پیشنهاد نمی شود و برای کسانی که موهای لخت و صاف و همچنین نازکی دارند این مدل مو بسیار مناسب است.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

4 ) لایه های پشت مو

وقتی تصمیم می گیرید موهایتان را کوتاه کنید، این بدین معنا نیست که تمام لایه های موهایتان در یک قد و اندازه باشد. در این مدل می توانید لایه های پشت موهایتان را کوتاه تر از جلو در نظر بگیرید. نتیجه آن بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

5 ) موهای کوتاه آمبره

اگر فکر می کنید موهای آمبره فقط برای موهای بلند زیبا و امکان پذیر است اشتباه می کنید. موهایتان را به صورت لایه ای کوتاه کنید و پایین موهایتان را روشنتر کنید. این مدل موی آمبره بسیار زیبا خواهد شد.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

6 ) کوتاهی لایه ای تا روی شانه

اگر می خواهید به موهایتان حجم بدهید می توانید موها را تا روی شانه هایتان کوتاه کنید اما با این تفاوت که لایه لایه این کوتاهی مو بیشتر شود. وقتی کوتاهی روی موهایتان در بالای سرتان خیلی کمتر باشد باعث می شود در بالای سر حجم موی بیشتری داشته باشید در قیاس با پایین. با این مدل مو چهره ای کاملا جدید خواهید داشت. رنگ موی روشن با این مدل مو جذاب تر می شود.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

7 ) چتری های لایه ای

اگر می خواهید موها را به صورت لایه ای کوتاه کنید می توانید چتری هایتان را نیز به همین سبک کوتاه کنید. همیشه نیاز نیست چتری هایتان یکسان باشند، چتری های لایه ای نیز بسیار جذاب هستند. برای این کار بهتر است چتری های بلندتری را در نظر بگیرید که وقتی روی پیشانیتان قرار می گیرند همانند فریمی چشم هایتان را در بر بگیرند. با این مدل مو باید با دقت بیشتری آرایش کنید چرا که چشم هایتان مرکز توجه قرار می گیرند.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

8 ) چتری های لایه ای بلند

در این مدل لایه های پشت موهایتان نیز خیلی کوتاه نیست اما به همان نسبت لایه های جلوی موهایتان کمی بلندتر خواهد بود. اگر این مدل را انتخاب می کنید می توانید با رنگ های روشن و یا طیف رنگی قرمز آن را جذاب تر نشان دهید.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

9 ) لایه های مواج و فر

اکثر افرادی که موهای موج دار یا فر دارند از اینکه آن را کوتاه کنند می ترسند چرا که مدل دادن به آن کمی دشوار است و بیشتر افراد ترجیح می دهند که مو را صاف کنند. اما همیشه نیاز به این کارنیست، موهای فر به خودی خود جذاب و مدل دار هستند. اگر موهایتان کمی موج دارد آن را خیلی کوتاه نکنید و بگذارید تا قدی باشد که کمی فر بودن خود را نشان دهد.

مدل موی کوتاه - مد و زیبایی

10 ) لایه های کوتاه در صورت

این مدل مو برای کسانی که موهای کم و صاف دارند می تواند گزینه خوبی باشد. اگر از حجم دادن به موهایتان خسته شده اید می توانید این مدل موی لایه ای را انتخاب کنید. در این مدل علاوه بر چتری ها، موها از کناره های صورت نیز کوتاه شده و داخل صورت قرار می گیرد ومثل فریم دور صورتتان را می گیرد. اما در عین حال موهایتان بیشتر و پرتر از حد معمول به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:  چهار دلیل برای اضافه کردن تخت تاشو به دکوراسیون اتاق
مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه