زیباترین رنگ­ های لاک پاییز و زمستان 97

written by ویدا نورمحمدیان 29 مهر 1397
زیباترین رنگ­ های لاک پاییز و زمستان 97

با تغییر فصل ­ها رنگ­ ها نیز تغییر می­ کنند، بخصوص فصل زمستان و سرما که طبیعت به  خواب می رود و رنگها تیره تر می شوند، با ایده های جالب و رنگی تیپ خود را تغییر دهید. در طول تابستان اغلب از رنگ­ های روشن مثل صورتی و نارنجی، سفید صدفی و یا آبی اقیانوسی استفاده می ­شود. اما برای پاییز و زمستان رنگ­ های پر رنگ تر و تیره تر انتخاب های جذابتری هستند. بانوی شهر  جدیدترین رنگ لاک برای پاییز و زمستان 97  را معرفی می کند.

لاک زرشکی

لاک زرشکی

رنگ­ های قرمز آلبالویی را برای تابستان نگه دارید، در فصل پاییز و زمستان این طیف رنگی را کمی تیره ­تر انتخاب کنید، لاک زرشکی تیره می­ تواند یک انتخاب ایده ­آل برای پاییز و زمستان باشد.

لاک نارنجی

لاک نارنجی

فصل پاییز با خود چندین رنگ نارنجی، قرمز و زرد بهمراه می ­آورد، رنگ نارنجی نماد فصل پاییز است. اما دقت داشته باشید هنگامی که می­خواهید از لاک نارنجی بعنوان لاک پاییزی استفاده کنید رنگ لاک نارنجی جیغ و روشن انتخاب نکنید. رنگ­ های روشن و نئونی مناسب فصل تابستان هستند و برای فصل سرد رنگ ­هایی که تیره­ و مات­ هستند انتخاب کنید.

لاک خاکستری

لاک خاکستری

رنگ خاکستری به دلیل اینکه در دسته بندی رنگ­ های خنثی قرار می ­گیرد به راحتی با هر رنگ دیگری هماهنگ می­ شود بنابراین می توانید از این رنگ لاک در کنار هر رنگ لباسی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  طراحی های ناخن بر اساس ستاره ماه ها (پاییز)

لاک صورتی تمشکی

لاک صورتی تمشکی

اگر هنوز طرفدار رنگ­ های صورتی هستید نگران نباشید لاک رنگ صورتی مناسب فصل پاییز و زمستان، صورتی چرک خواهد بود. دقت داشته باشید که رنگ ­های صورتی کمرنگ یا بنفش کمرنگ اغلب رنگ ­هایی هستند که در فصل بهار استفاده می­ شوند. این رنگ چیزی میان صورتی و بنفش است و همین آن را مناسب برای فصل پاییز  و زمستان می­کند.

لاک رنگ مرجانی روشن

لاک رنگ مرجانی روشن

شاید برایتان سوال پیش بیاید به چه رنگی رنگ مرجانی یا کورال گفته می­شود. کورال رنگیست که بین رنگ صورتی و نارنجی قرار دارد و از رنگ یک جانور دریایی به نام مرجان گرفته شده است و یک انتخاب عالی برای لاک پاییز و زمستان است.

لاک مشکی

لاک مشکی

شاید کمتر کسی علاقه به انتخاب رنگ مشکی بعنوان لاک داشته باشد اما رنگ مشکی یک رنگ زیبا و شیک برای پاییز و زمستان است که انتخاب آن زیرکانه و خلاقانه است. علاوه بر اینها، رنگ لاک مشکی به خوبی با هر رنگ لباس و آرایشی هماهنگ است.

لاک نارنجی مسی

لاک نارنجی مسی

رنگ نارنجی مسی یکی از رنگ­ های محبوب پاییز و زمستان است، رنگی که می­توان آن را ترکیبی از رنگ کدویی و طلایی دانست که هر دو نیز به نوعی در این فصل خودنمایی می ­کنند.

لاک بنفش تیره

لاک بنفش تیره

فصل پاییز و زمستان فصل رنگ ­های تیره است و این رنگ بنفش تیره نیز می­تواند برای افرادی که انتخاب رنگ تیره برایشان دشوار است انتخاب مناسبی باشد. رنگ بنفش تیره یا ارغوانی با هر رنگ پوستی سازگار است.

با دانستن اینکه از چه رنگ ­هایی در چه فصلی استفاده کنید می­ توانید همیشه به روز بوده و با مد پیش بروید. شما کدام رنگ را برای لاک پاییز یا زمستان خود انتخاب می ­کنید؟

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه