چطور از رنگ طلایی در دکورخانه استفاده کنیم؟

written by بانوی شهر 5 دی 1395
چطور از رنگ طلایی در دکورخانه استفاده کنیم؟

رنگ طلایی رنگی مجلل و دوست داشتنی است، بسیاری از افراد دوست دارند از این رنگ در دکوراسیون اتاق هایشان استفاده کنند اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند یا چه وسیله ای را چه رنگی انتخاب کنند. طلایی رنگ های متنوعی دارد، طلایی برنز، طلایی زرد یا حتی طلایی صورتی، که می توان از آنها در جای جای خانه به عناوین مختلف استفاده کرد.

برای مدت طولانی این رنگ نقره ای بود که بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت اما این بدین معنا نیست که رنگ طلایی از رده خارج شده باشد. این رنگ به اتاق گرما می بخشد و آن را مجلل تر و درخشان، نشان می دهد.

برای اینکه بهتر بتوانید رنگ طلایی را در اتاق استفاده کنید ایده هایی را به شما ارائه می دهیم.

 اتاق خواب :

لامپ های طلایی و آینه هایی با قاب طلایی در کنار میزکشویی به همان رنگ می تواند فضا را گرم و شیک کند.

زندگی بانوی شهر - دکورخانه

استفاده از رنگ طلایی برای لوسترهایی که از سقف یا حتی دیوار آویزان هستند می تواند شکوه و فریبندگی خاصی به اتاق خواب بدهد.

زندگی بانوی شهر - دکورخانه

می توانید روتختی یا روکش بالش ها را ترکیبی از رنگ طلایی و یک رنگ مجلل دیگر انتخاب کنید. این کار باعث می شود وقتی وارد اتاق می شوید تخت بیشتر جلب توجه کند و فضا را شیک تر جلوه دهد.

زندگی بانوی شهر - دکورخانه

 اتاق نشیمن :

رنگ طلایی در فضای تاریک به خوبی خودش را نشان می دهد. می توانید از این رنگ در کنار رنگ مشکی یا رنگ های تیره، در اتاق نشیمن استفاده کنید.

زندگی بانوی شهر - دکورخانه

می توانید لوازم کوچک و ظریفی را به این رنگ انتخاب کنید. شاید به نظرتان برسد این وسایل رنگ خودشان را به خوبی نشان نمی دهند اما اینطور نیست، رنگ طلایی در هر حال درخشندگی خود را نشان می دهد. می توانید از ساعت دیواری به رنگ طلایی در اتاق نشیمن استفاده کنید.

زندگی بانوی شهر - دکورخانه

یا تابلوهایی را به دیوار آویزان کنید که قاب طلایی رنگ دارند یا تابلوهای هنری که در آنها از رنگ طلایی استفاده شده است.

این را در نظر داشته باشید که همه این ایده ها با هم جلوه کار را از بین می برد. اگر شما بخواهید طلایی به خوبی خودش را نشان دهد باید این رنگ را طوری در اتاق استفاده کنید که جلوه کند. اگر همه وسایل به همین رنگ باشند جلوه آنها از بین می روند. پس زیاده روی نکنید و خیلی زیرکانه از این رنگ در دکوراسیون اتاق ها استفاده کنید. رنگ طلایی خانه شما را همانند یک قصر، زیبا خواهد کرد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه