بهترین رنگ و مدل موهای تابستانی97 بر اساس فرم صورت و رنگ پوست

written by ویدا نورمحمدیان 30 مرداد 1397
بهترین رنگ و مدل موهای تابستانی97 بر اساس فرم صورت و رنگ پوست

رنگ و مدل مو بر اساس فرم صورت و رنگ پوست یکی از تاثیرگذار ترین تغییرات بر چهره هر فرد است. برای انتخاب بهترین رنگ مو و مدل مو نکاتی را باید در ذهن داشته باشید.

موهای بلوند برای پوست روشن مناسب است

رنگ و مدل موهای تابستانی

تابستان فصلیست که می توان رنگ موهای روشن تر را امتحان کرد، اما این را نیز باید در نظر داشته باشید رنگ مویی انتخاب کنید که مناسب رنگ پوستتان باشد. پیشنهاد می شود افرادی که پوست روشن و سفید دارند رنگ موی بلوند یخی را امتحان کنند. آن دسته از افرادی که پوست روشن اما با ته رنگ گرم دارند رنگ موی بلوند عسلی و رنگهایی که طلایی تر هستند را انتخاب کنند تا چهره طبیعی تری داشته باشند.

برای پوست های تیره تر رنگ های ترکیبی و هایلایت مناسب است

رنگ و مدل موهای تابستانی

اگر پوست تیره ای دارید رنگ های تک رنگ و یکدست را امتحان نکنید، برای داشتن چهره متفاوت رنگهای تیره-روشن و ترکیبی مثل هایلایت کاراملی در میان رنگ موی قهوه ای گرم را انتخاب کنید. اگر هایلایت برای موهای شما تکراریست می توانید رنگهای گرم جذاب تری را انتخاب کنید شاید هایلایت قرمز یا صورتی یا حتی بنفش در میان موهای شما جذاب و زیبا باشد.

بیشتر بخوانید:  ایده هایی برای داشتن رنگ موی نارنجی سوخته

رنگهای کاراملی را در کنار پوست زیتونی امتحان کنید

رنگ و مدل موهای تابستانی

افرادی که پوست زیتونی دارند باید مانند افرادی که پوست تیره دارند رنگ موهایی را انتخاب کنند که در این فصل گرم بدرخشد. رنگ موی کاراملی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. همیشه به سرد یا گرم بودن رنگ پوست نیز توجه داشته باشید. رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ مو دارد. اگر رنگ پوستتان سرد است رنگهای تیره تر برای شما مناسب هستند و اگر رنگ پوست شما گرم است می توانید رنگ موی عسلی گرم در کنار کاراملی را امتحان کنید.

افرادی که صورت بیضی دارند موهای کوتاه مدل پیکسی را انتخاب کنند

رنگ و مدل موهای تابستانی

افرادی که صورت بیضی دارند دستشان در انتخاب مدل کوتاهی مو بازتر است، آنها می توانند موهای کوتاه و بلند را به راحتی انتخاب کنند اما اگر امسال تابستان دنبال مدل موی کوتاه تابستانی زیبا مناسب با چهره تان هستید موهای خیلی کوتاه و چتری انتخاب کنید. این مدل مو که به پیکسی معروف است پیشانی شما را می پوشاند و باعث می شود صورتتان گردتر به نظر برسد.

افرادی که صورت لوزی شکل دارند چتری هایشان را کوتاه کنند

رنگ و مدل موهای تابستانی

به فرم صورتی که استخوان گونه عریض تر و پیشانی باریک تری دارند صورت لوزی شکل گفته می شود. افرادی که چنین فرم صورتی دارند بهترین گزینه ها برای داشتن چتری های کوتاه یکدست هستند. کوتاهی چتری ها خیلی مهم است بهتر است یکدست و یک میزان باشد که باعث شود فرم صورت خیلی زاویه دار به نظر نرسد.

صورت های گرد و چتری های لایه ای مناسب یکدیگرند

رنگ و مدل موهای تابستانی

مدل موهای لایه ای برای افرادی که صورت گردی دارند مناسب است بخصوص اگر مدل موی چتری چند لایه را امتحان کنند. برای اینکه کمی به صورت بعد بیشتری دهید چتری ها را به یک سمت متمایل کنید. موهای کاملا کوتاه نیز برای این افراد مناسب است.

بیشتر بخوانید:  جذاب ترین رنگ موی پاییزی 2019 را بشناسید

صورت مربعی باید چتری های بلند را امتحان کنند

رنگ و مدل موهای تابستانی

افرادی که فرم صورتشان مربعی است بهتر است چتری های بلند و به یک سمت را انتخاب کنند. این چتری های بلند زوایای موجود در فرم صورت را پنهان کرده و باعث می شود چهره نرم تر و گردتر دیده شود.

صورت های مستطیلی می توانند موهای کوتاه با چتری های بلند را امتحان کنند

رنگ و مدل موهای تابستانی

اغلب فرم صورت مستطیلی با فرم بیضی اشتباه می شود اما معمولا این فرم صورت به اندازه فرم بیضی دراز نیست و زوایای بیشتری در آن نمایان است از جمله استخوان های چانه که شاید زاویه دار تر به نظر برسند. افرادی که فرم صورت مستطیلی دارند می توانند موهای کوتاه و چتری های بلند را امتحان کنند. چتری های  بلند و به یک سمت می توانند تعادل بیشتری در چهره ایجاد کنند.

فرم صورت قلبی و چتری های کوتاه یکدست مناسب هستند

رنگ و مدل موهای تابستانی

فرم صورت قلبی به فرمی گفته می شود که پیشانی کمی عریض تر از چانه است. مثل یک مثلث برعکس. این افراد همانطور که مشخص است پیشانی های عریض تری دارند بنابراین برای ایجاد تعادل در چهره، چتری های کوتاه یکدست می تواند مناسب باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه