رنگ موی اوپال جدیدترین رنگ موی تابستان 2018

written by ویدا نورمحمدیان 5 شهریور 1397
رنگ موی اوپال، جدیدترین رنگ موی تابستان 2018

دنیای مد و زیبایی بسیار وسیع و بی انتهاست. هر سال مدل ها و رنگ های جدید در دنیای مد نمایان می شود. رنگ موها که اغلب به صورت فصلی تغییر می کنند یکی از محبوب ترین بخش های دنیای مد هستند که افراد زیادی آن را دنبال می کنند. بانوی شهر به شما جدیدترین رنگ موی تابستان 2018 را معرفی می کند. رنگی زیبا و رویایی به نام رنگ موی اوپال

رنگ موی اوپال چیست؟

رنگ موی اوپال

رنگ موی اوپال

جدیدترین رنگ موی تابستان 2018 از ترکیب رنگ های پاستلی با رنگ نقره ای به دست آمده که نتیجه آن رنگ موی رنگارنگ نیمه متالیک شده و مثل جواهر عقیق می درخشد. شاید برایتان جالب باشد چطور این نام برای این رنگ مو انتخاب شده است. ترکیب این رنگهای پاستلی با رنگ نقره ای چیزی شبیه به سنگ اوپال که سنگی ارزشمند و رنگارنگ است شده و انتخاب نام اوپال برای این رنگ موی ترکیبی کاملا مناسب بوده است.

چطور جدیدترین رنگ موی تابستانی 2018 را روی موهایمان داشته باشیم؟

رنگ موی اوپال

درست است که برای تمامی رنگ موها نیاز نیست پیش آرایشگرهای حرفه ای بروید اما رنگ موی اوپال متفاوت است. اوپال از ترکیب چندین رنگ درست می شود، رنگ های پاستلی به تنهایی دشواری های خاص خودشان را دارند، چه برسد بخواهد با رنگ پرکار نقره ای ترکیب شود. برای اینکه رنگهای پاستلی روی موهایتان دیده شود، ابتدا موها دکلره شده و به پایه 10 میرسد، سپس چهار الی هشت رنگ پاستلی انتخاب و در دسته بندی های مختلف روی مو زده می شود. رنگ ها باید طوری انتخاب شوند که نه تنها ملایم، بلکه در کنار هم رنگین کمان درست کنند. در نهایت قسمت های باقی مانده مو رنگ نقره ای می شود. دسته بندی کم یا زیاد مو و نحوه قرار گرفتن رنگها در کنار هم در این مدل بسیار تاثیر دارد.

رنگ موی اوپال مناسب چه کسانیست؟

رنگ موی اوپال

رنگ موی اوپال با توجه به اینکه از چندین رنگ پاستلی و ملایم ترکیب شده به هر رنگ پوستی می آید. می توان برای اینکه این رنگ مو با پوست های مختلف بیشتر جور باشد ترکیب رنگ های آن را عوض کرد و رنگی که بیشتر با رنگ پوست شما هماهنگ است را بر سایر رنگها غالب کرد. رنگ موی اوپال را بهتر است روی موهای بلند یا متوسط امتحان کنید تا بیشتر خود را نشان دهد.

مراقبت از رنگ موی اوپال

مثل سایر رنگ موها، مراقبت از مو و رنگ آن است. بخصوص رنگ موهای فانتزی بسیار مهم بوده و اگر به درستی از آن مراقبت نکنید خیلی زود زیباییش را از دست می دهد. برای اینکه رنگ موی اوپال مدتها درخشان و زیبا باقی بماند، شامپوی معمولی روزمره ای که استفاده می کردید را کنار بگذارید و موها را با شامپو و نرم کننده های بدون سولفات بشویید. تا جای ممکن مو را کمتر شامپو کنید تا رنگ موی اوپال دیرتر کدر و کمرنگ شود.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه