همه چیز درباره جدیدترین رنگ موی کاراملی رز

written by ویدا نورمحمدیان 10 شهریور 1397
همه چیز درباره جدیدترین رنگ موی کاراملی

اگر تصمیم دارید رنگ موهایتان را تغییر دهید و رنگ متنوع تری نسبت به رنگ های بلوند و هایلایت انتخاب کنید از جدیدترین رنگ موی کاراملی که به رنگ موی کاراملی رز شهرت دارد استفاده کنید.

 رنگ موی کاراملی رز چه رنگی است؟

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی رز رنگی روشن است که در آن رگه هایی از رنگ هلویی و قهوه ای کاراملی دیده می شود. این رنگ یک رنگ موی گرم است که به چهره گرما می بخشد.

چطور موها را رنگ کاراملی صورتی کنیم؟

رنگ موی کاراملی

رنگ کاراملی رز همانطور که از نامش پیداست یک رنگ ترکیبی است که روی موهای روشن زده می شود. در اولین قدم باید مو را دکلره کرده و به پایه ای برسانید که این رنگ را نشان دهد. از آنجایی که در رنگ کاراملی رز کمی رنگ صورتی دیده می شود پس باید در ترکیب رنگ ها از رنگ های طیف صورتی مثل رنگهای رزگُلد، طلایی، مسی و یا طیف بلوند آلبالویی استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای اینکه این رنگ خیلی یکنواخت به نظر نرسد از چند ترکیب رنگ استفاده کنید تا رنگ کاراملی رز نهایی که روی موها دیده می شود عمق داشته باشد. این را نیز در نظر داشته باشید رنگ موی کاراملی رز رنگی نیست که به راحتی بتوان در خانه اجرا کرد. ترکیب رنگها و به پایه رساندن رنگ مو سخت است و ممکن است نتیجه ی دلخواه را از این ترکیب ها نگیرید.

بیشتر بخوانید:  محبوب ترین رنگ موهای سال 2017

رنگ موی کاراملی رز برای چه کسی مناسب است؟

رنگ موی کاراملی

این رنگ دارای رگه هایی از هلویی است بنابراین می تواند با ترکیب طیف های رنگی مختلف صورتی و کاراملی آن را مناسب برای هر رنگ پوست ساخت. رنگ موی کاراملی رز بیشتر مناسب افرادیست که رنگ پوستشان طیف قرمزی ندارد. هر چه رنگ پوست زرد تر باشد رنگ مویی که در آن طیف صورتی دارد مناسب تر خواهد بود. اگر پوست زیتونی دارید، در ترکیب رنگ موی کاراملی رز از رنگ کاراملی بیشتری استفاده کنید.

چطور از رنگ موی کاراملی صورتی مراقبت کنیم؟

رنگ موی کاراملی

مثل بسیاری از رنگ موهای دیگر برای اینکه رنگ موی کاراملی صورتی دیرتر کمرنگ شده و زود کدر نشود از شامپو بدون سولفور برای شستن مو استفاده کنید. از آب خیلی گرم برای شستن موها استفاده نکنید، آب گرم باعث می شود رنگ مو زود از بین برود. بعد از شستشو نیز اگر از سشوار استفاده میکنید، با درجه کم موها را خشک کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه