روش هایی شیک و فشن برای استفاده از پاپیون

written by بانوی شهر 18 بهمن 1395
روش هایی شیک و فشن برای استفاده از پاپیون

پاپیون ها معمولا ما را یاد خاطرات کودکیمان می اندازند، زمانیکه موهایمان را با گل سرهای پاپیونی شکل می بستیم و چهره ای بامزه و زیبا از خود به نمایش می گذاشتیم. حال که بزرگ شده ایم، پاپیون هم گاهی برایمان تداعی کننده چهره ای کودکانه است اما روش هایی شیک و زیبا است که می توانیم با کمک آنها از پاپیون در ظاهرمان استفاده کنیم که نه تنها کودکانه به نظر نرسیم بلکه بسیار فشن و زیبا نیز باشد.

1 ) روی مو

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیبایی

نیازی نیست حتما پاپیونی که به سرتان می زنید یک پاپیون بزرگ به اندازه آنچه روی سر مینی موس کارتون ها است باشد بلکه می توانید یک سنجاق سر خیلی ساده و کوچک را انتخاب کنید که پاپیونی کوچک دارد یا کش سرتان طرح پاپیون باشد. اینها روش هایی برای مدل دادن به موها هستند که با کمک آنها می توانید از یک طرح ساده مو یک طرح زیباتر ایجاد کنید. برای مثال اگر شما به طور معمول موهایتان را با کش می بندید، اگر این کش را با طرح پاپیون انتخاب کنید مدل موی ساده ای که داشتید به یک طرح جدید و زیبا تبدیل می شود.

2 ) روی جواهرات

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیباییطرح پاپیون طرحی زیبا روی جواهراتی مانند گوشواره، انگشتر یا گردنبند می شود. اگر این طرح را دوست دارید اما نمی خواهید طوری آن را استفاده کنید که شبیه دوران کودکیتان شوید بهترین روش این است که یک طرح ظریف از پاپیون را در جواهراتتان به کار بگیرید، هم بسیار شیک است هم طرح مورد علاقه شماست.

3 ) لباس های یقه کرواتی

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیباییلباس هایی که یقه آنها را می توانید گره بزنید که اغلب آن را به طرح کروات گره می زنند گزینه های خوبی برای به کار گیری طرح پاپیون در لباس هایتان هستند. شما می توانید به زیبایی این یقه را به شکل پاپیون گره بزنید و ظاهری جذاب و شاداب از خود به نمایش بگذارید. شما در این طرح لباس ها ظاهری کاملا زنانه خواهید داشت.

4 ) کروات پاپیونی

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیبایی

اگر پیراهن یقه دار تن می کنید می توانید برای زینت بخشیدن به آن از کروات پاپیونی نیز استفاده کنید. در هر حال پاپیون طرحی دخترانه است و شما هرطور از آن استفاده کنید زیبایی خاص خودش را دارد.

5 ) طرح پاپیون در قسمت کوچکی از لباس

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیبایی

آستین ها، پشت لباس یا روی کمر آن می توانند گزینه های خوبی برای قرار گرفتن طرح پاپیون باشند. زمانی که می خواهید لباسی را انتخاب کنید که طرح پاپیون دارد دقت کنید این طرح به قدری بزرگ نباشد که شبیه جعبه کادو به نظر برسید!

6 ) لوازم جانبی

پاپیون - مد و زیبایی

پاپیون - مد و زیبایییکی دیگر از روش های به کارگیری پاپیون، زمانی که نمی خواهید مرکز توجه قرار بگیرد، استفاده از آن در لوازم جانبی است. می توانید کفش یا کیفی انتخاب کنید که طرحی جزیی از پاپیون دارد. این طرح بهتر است که کوچک و حتی نامحسوس باشد تا جلوه زیباتری داشته باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه