چگونه رژ لب رنگ روشن بزنیم؟

written by بانوی شهر 12 بهمن 1395
چگونه رژ لب رنگ روشن بزنیم

بیشتر مواقع ما با این مشکل مواجه هستیم که نمی دانیم چطور رژ لب رنگ روشن انتخاب کنیم. از آنجایی که نحوه آرایش کردن ما بستگی به رنگ پوستمان دارد انتخاب رژ لب رنگ روشن نیز باید با توجه به رنگ پوست صورت بگیرد. علاوه بر اینها باید با آرایش سایر صورتمان نیز هماهنگ باشد تا هم آرایشی زیبا داشته باشیم هم رژ لب رنگ روشن در آرایشمان به خوبی و زیبایی خودش را نشان دهد. شاید بیشتر شما نیز فکر کنید رژ لب رنگ تیره انتخاب بهتری است اما اگر بدانید چطور از رژ لب رنگ روشن در آرایش استفاده کنید می توانید ببینید این رنگها چقدر جذاب و زیبا هستند.

ما در این مطلب به شما می گوییم با توجه به رنگ پوستتان چه رنگ رژ لب روشنی بزنید و همراه با آن چه آرایشی داشته باشید که بهتر باشد.

  • پوست رنگ روشن

خانم هایی که پوست رنگ روشن دارند در این زمینه خیلی مشکلی نخواهند داشت چرا که به راحتی هر رنگی را می توانند بعنوان رژ لب انتخاب کنند. اگر پوست رنگ روشنی دارید از رژ لب صورتی ملایم استفاده کنید و رژ گونه را نیز بسیار ملایم انتخاب کنید تا چهره ای آرام و دلنشین داشته باشید.

می توانید از رنگ های تیره تر صورتی نیز استفاده کنید فقط همراه با آن از رنگ های نارنجی استفاده نکنید چرا که باعث می شود چهره شما تیره و گرفته به نظر برسد.

رژلب رنگ روشن - مد و زیباییرژلب رنگ روشن - مد و زیبایی

  • پوست رنگ متوسط

اگر پوستتان رنگی متوسط رو به تیره دارد از رژ لب صورتی استفاده نکنید چرا که باعث می شود سنتان بالاتر به نظر برسد. بهتر است به دنبال رنگهایی نظیر نارنجی روشن بروید که درخشندگی بیشتری دارند. همراه با این رنگ از رژ گونه های برنزی استفاده کنید تا آرایشی طبیعی تر داشته باشید. برای تکمیل این آرایش می توانید از سایه چشم مسی استفاده کنید، این کار باعث می شود تا رژ لب روشن بیشتر خودش را نشان بدهد.

رژلب رنگ روشن - مد و زیباییرژلب رنگ روشن - مد و زیبایی

  • پوست برنزه یا تیره

می توان گفت هر رنگ روشنی مکمل پوست های تیره خواهد بود. افرادی که پوست های تیره دارند می توانند طیف رنگ قرمز را انتخاب کنند تا آرایش جذاب تری داشته باشند. برای اینکه آرایش خیلی زیادی نداشته باشید از رژ گونه های صورتی یا هلویی استفاده کنید. برای آرایش چشم نیز بهتر است از رنگ های خنثی یا بیرنگ استفاده کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه