انواع سالاد سبزیجات رژیمی و خوشمزه برای کاهش وزن

written by ویدا نورمحمدیان 26 تیر 1396
سالاد خوشمزه برای کاهش وزن

پیش تر درباره یک رژیم لاغری سریع در یک هفته  مفصل صحبت کردیم. بخش وسیعی از این رژیم لاغری بر اساس خوردن سالاد سبزیجات تنظیم شده است. بنابراین بد نیست چند نمونه سالاد خوشمزه برای کاهش وزن یاد بگیرید تا هر بار بتوانید یکی از آنها را امتحان کنید تا هم وزن کم کنید هم غذای جدید و متنوعی را امتحان کرده باشید.

1 ) سالاد سیب و کلم برای لاغری و کاهش وزن

5 سالاد خوشمزه برای کاهش وزن -دست پخت بانوی شهر

این ترکیب، سالادی متنوع و خوش طعم را حاصل می کند که به راحتی با خوردن آن هم سیر می شوید هم نیازی نیست نگران وزنتان باشید. ترکیب سیب و کلم هم چهره ای جذاب به این سالاد لاغری می دهد هم آن را به یک سالاد سالم و مناسب برای هضم غذا تبدیل می کند.

2 ) سالاد کاپریس برای کم کردن وزن

5 سالاد خوشمزه برای کاهش وزن -دست پخت بانوی شهر

سالاد کاپریس نوعی سالاد کلاسیک ایتالیایی است که از مواد غذایی متنوعی تشکیل شده است. خیار، آووکادو، گوجه فرنگی و مقداری پنیر موزارلا همراه با روغن زیتون و سرکه بالزامیک، سالادی خوش طعم و خارق العاده را ایجاد می کند. برای طعم دادن به این سالاد از پودر سیر و نمک استفاده کنید. این سالاد لاغری سرشار از پروتئین، فیبر، امگا 3 و مواد ضد عفونی طبیعی است که هم برای سلامتی مفید است هم می تواند شما را در رسیدن به وزن دلخواهتان کمک کند.

3 ) سالاد مرغ و کلم پیچ برای لاغری و کاهش وزن

5 سالاد خوشمزه برای کاهش وزن -دست پخت بانوی شهر

اگر دوست دارید سالادی که می خورید فقط شامل سبزیجات نباشد می توانید این سالاد رژیمی را امتحان کنید. سالاد مرغ که همراه با کلم پیچ و اسفناج سرو می شود هم سرشار از پروتئین است و هم ویتامین های طبیعی و مفید برای پوست دارد. برای طعم دار کردن این سالاد کمی آبلیمو، فلفل و روغن زیتون بزنید.

4 ) سالاد استوایی برای کاهش وزن

5 سالاد خوشمزه برای کاهش وزن -دست پخت بانوی شهر

موادی که در این سالاد رژیمی وجود دارند به قدری برای لاغری مفید هستند که باعث شده اند نام این سالاد ، سالاد شکم صاف، لقب بگیرد. بخصوص برای افرادی که سبزیخوار هستند، این سالاد می تواند یک وعده غذایی متنوع و سالم باشد. این سالاد از کاهو، خیار، آناناس، تمشک سیاه، آواکادو و مقداری بادام تشکیل می شود. هم انرژی بگیرید، هم سیر و هم لاغر شوید.

5 ) سالاد آووکادو و توت فرنگی برای لاغری

5 سالاد خوشمزه برای کاهش وزن -دست پخت بانوی شهر

سالادی سرشار از فیبر و ترکیبی متنوع از توت فرنگی و آواکادو وقتی صحبت از سالاد سبزیجات به میان می آید به این معنا نیست که حتما باید کاهو و کلم بخورید. می توانید از میوه های متنوع و خوش طعم نیز استفاده کنید و کمی به رژیم لاغری خود تنوع بدهید. بخصوص وقتی رژیم لاغری سریع یک هفته ای را سپری کردید و خواستید وزن تان ثابت بماند، این سالاد رژیمی بسیار برایتان مفید خواهد بود. به این سالاد کیوی هم اضافه کنید و بعنوان سس از لیمو و ماست کمک بگیرید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید