4 پیشنهاد برای پوشیدن لباس های لی

written by ویدا نورمحمدیان 21 اردیبهشت 1396

لباس های لی بخش عظیمی از زندگی ما را در بر گرفته اند. کسی نیست که از لباسی به رنگ و جنس لی و جین علاقه مند نباشد و حداقل یک لباس به این سبک نداشته باشد. برخی از افراد حتی لباس های جین را به سایر لباس ها ترجیح می دهند. یکی از خوبی های لباس لی این است که به خوبی می توان آنها را با سایر لباس ها هماهنگ کرد. لباس های لی را تقریبا می توان با هر چیزی پوشید.اما همیشه روش هایی برای بهتر لباس پوشیدن وجود دارد و این در مورد لباس های لی نیز صدق می کند. ما در این مطلب به شما پنج روش برای پوشیدن لباس های لی معرفی می کنیم که با دنبال کردن آنها بتوانید بهتر و شیک تر لباس بپوشید.

1- لباس لی کلاسیک

لباس هایی لی

روش کلاسیک پوشیدن لباس های لی ، باعث می شود شما شیک تر و در عین حال صمیمی تر به چشم بیاید. در این روش شما کافیست شلوار جین مورد علاقه تان را تن کنید و در کنار آن یک کت زیبا نیز بپوشید تا استایلی شیک و کلاسیک از خود به نمایش بگذارید.

2- پوشیدن لباس لی همراه با لباس های چهار خانه

اگر می خواهید از حالت رسمی یا کلاسیک خارج شوید و در عین حال لباس لی به تن کنید ، ساده ترین روش پوشیدن این لباس با لباس های چهارخانه رنگی است. این کار باعث می شود شما شادتر و آزادتر به نظر برسید. می توانید یک پیراهن چهارخانه با شلوار لی تن کنید یا برعکس پیراهن مردانه از جنس جین را با یک دامن چهارخانه رنگی بپوشید.

بیشتر بخوانید:  ست کردن بوت با شلوار جین

3- همراه با یک لباس به رنگی شاد و چشمگیر

شلوار لی زنانه

این روش نیز یکی از ساده ترین روش های پوشیدن لباس های جین است. از آنجایی که این جنس پارچه با هر رنگ و سبکی جور است به راحتی می توانید یک تاپ رنگی یا سوییشرت به رنگی جذاب با شلوار جین بپوشید.

4- ست لی برای میهمانی

کت و شلوار لی را می توانید با یک پیراهن لی با رنگی متفاوت تر بپوشید. این سبک می تواند برای یک میهمانی دوستانه و یا عصرانه مناسب باشد چرا که حالتی شیک و غیررسمی دارد. در صورتیکه نمی خواهید لباستان مردانه جلوه کند می توانید یک پیراهن لی بپوشید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه