طراحی ناخن نوک تیز

written by ژاله نوذری 6 مرداد 1397
روش های طراحی ناخن نوک تیز

نوع طراحی و مانیکور ناخن چیزهای زیادی را در مورد هر فرد به ما می گوید. طراحی ناخن یکی از لذت بخش ترین قسمت آرایش خانم ها است. زمانی که تصمیم میگیرید، ناخن های خود را طراحی کنید مطمئناً انتخاب بین انواع طراحی های موجود در دنیای مُد امروزی دشوار است. بانوی شهر انواع طراحی ناخن نوک تیز را به شما معرفی می کند.

اگر دنبال جذب نگاه ها بصورت خیره و متهور به خود هستید، داشتن ناخن نوک تیز در رسیدن به این هدف به شما کمک می کند. ناخن های نوک تیز، جز جدیدترین مدل های ناخن هستند و گاهی ناخن های چنگالی یا پنجه ای نیز نامیده می شوند.

آبی روشن+ اکلیل طلایی

طراحی ناخن نوک تیز

با استفاده از ناخن های نوک تیز با طراحی رنگ های آبی روشن به همراه اکلیل طلایی می توانید به مدل زیبایی دست یابید. این نوع طراحی برای خانم هایی با انگشت و دستان کوچک مناسب و زیبایی طراحی به خوبی نشان داده می شود.

طراحی قلب سیاه

طراحی ناخن نوک تیز

طراحی ناخن قلب سیاه بصورت سیاه و سفید تقریباً با هر لباسی هماهنگ می شود. همانگونه که مشاهده می کنید این طراحی سیاه و سفید با شکل قلب می تواند جذابیت خاصی به ناخن شما بدهد.

گل برجسته صورتی

طراحی ناخن نوک تیز

اگر می خواهید شکل ناخن تان خاص و یا دارای طراحی متفاوت تر از بقیه افراد باشید، پیشنهاد می کنیم که طراحی گل برجسته صورتی رنگ با ترکیب طلا مانند را روی ناخن های خود انجام دهید. جالب توجه است که بدانید این روش ماندگاری بالایی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:  پرکاربردترین فرنچ مانیکور ناخن در سال 2019

صورتی فسفری

طراحی ناخن نوک تیز

اگر شما از شکل و طراحی فعلی ناخن خود خسته شده اید، وقت آن است که مدلی جدید و جالب را امتحان کنید. صورتی فسفری یا صورتی نئونی رنگی جذاب و متفاوت برای روزهای گرم تابستان است.

نگین کاری

طراحی ناخن نوک تیز

طرح های ناخن ساده با نگینهای برجسته برای موارد خاص و برخی مراسم مناسب هستند.

طراحی با دو رنگ و نگین

طراحی ناخن نوک تیز

اگر نگین کاری را برای ناخن خود انتخاب کنید، دیگر به استفاده از جواهرات نیازی نخواهید داشت. سنگ های تزیینی ریز ساده ترین راه برای زیبایی بخشیدن به ناخن ها است.

طراحی نیمه ماه

طراحی ناخن نوک تیز

با استفاده از طراحی نیمه ماه با رنگ طلایی، زیبایی ناخن های دست خود را دوچندان کنید. این رنگ ونوع طراحی ناخن می تواند با هر لباس و آرایشی ست شود.

جغد رنگارنگ

طراحی ناخن نوک تیز

علاوه بر اینکه این مدل یک نوع طراحی جذاب ناخن(با رنگ های متفاوت و استفاده از پولک و اکلیل) بشمار می رود، برای ناخن های نوک تیز نیز بسیار مناسب می باشد.

سیاه و سفید

طراحی ناخن نوک تیز

در دنیای مد چنین به نظر می رسد که ترکیب سیاه و سفید در همه قسمتها از لباس گرفته تا آرایش طرفدار زیادی دارد. به ویژه آن را در طراحی ناخن پیشنهاد میکنیم. شما می توانید این طرح را با رنگ های براق و سنگ های نقره ای نیز ترکیب کنید.

صورتی فسفری مات

طراحی ناخن نوک تیز

ترکیب رنگ های صورتی همیشه بی نظیر است. این طرح ظریف برای آب و هوای گرم مناسب است.

طراحی روی ناخن نوک تیز ، دقت و ظرافت خاص می خواهد. و بعد از تمام شدن کار نگهداری و رسیدگی به ناخنها اول اول را می زند. لاکهای لب پر یا کدر روی ناخن زیبایی دست شما را تحت الشعاع قرار می دهند.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه