ایده هایی برای استفاده از طرح های زیگزاگ در تیپ فشن شیک

written by ویدا نورمحمدیان 22 خرداد 1396
ایده هایی برای استفاده از طرح های زیگزاگ در تیپ فشن شیک

لباس های طرح دار این روزها نقش مهمی در دنیای فشن ایفا می کنند و طرفداران زیادی نیز دارند. اما نکته ای که وجود دارد اینست که این طرح ها در عین زیبایی، اگر به درستی انتخاب و پوشیده نشوند، جلوه شیک و هنریشان را از دست می دهند. درکنار طرح های راه راه افقی و عمودی که در کنار زیبایی، کاربردهای متعددی نیز دارد ، طرح های زیگزاگ نیز از جمله طرح های هنری و مدرنی هستند که استفاده های زیادی، بخصوص در فصل تابستان، دارند. برای شیک تر بودن می توانید از روش های زیر برای پوشیدن این طرح ایده بگیرید.

1 ) پیراهن با پارچه زیگزاگ بپوشید

طرح های زیگزاگ - مد و زیبایی

از آنجایی که طرح زیگزاگ به خودی خود چشمگیر است، نیازی نیست خیلی تلاش کنید تا این طرح را نشان دهید. اگر شخصیت کلاسیکی دارید و از رنگهای خنثی خوشتان می آید بهترین کار اینست که از یک پیراهن زیگزاگ با رنگهایی مثل سفید و مشکی استفاده کنید و آن را با کیف و کفش تکرنگ ساده ست کنید. البته اگر عاشق لباس های رنگی هستید می توانید زیگزاگ های رنگی را انتخاب کنید. در کنار پیراهن با طرح زیگزاگ رنگی نیز کیف و کفش ساده رنگی بپوشید.

2 ) در کنار لباس طرح زیگزاگ رنگ خنثی بپوشید

طرح های زیگزاگ - مد و زیبایی

برای اینکه ساده ولی در عین حال شیک لباس بپوشید می توانید یکی از لباس هایتان را در طرح زیگزاگ انتخاب کنید و در کنار آن شلوار، دامن یا بلوز تکرنگ در رنگ خنثی بپوشید. در این صورت برای انتخاب رنگ زیگزاگ ها دستتان باز است. می توانید زیگزاگ رنگی در کنار رنگ سفید بپوشید یا خیلی ساده تر زیگزاگ سفید مشکی با رنگ مشکی به تن کنید.

بیشتر بخوانید:  چه مدل لباس های زنانه در بهار و تابستان 2017 مد شده است؟

3) از طرح زیگزاگ کنار طرح های دیگر استفاده کنید

طرح های زیگزاگ - مد و زیبایی

طرح های زیگزاگ - مد و زیبایی

استفاده از طرح های مختلف در کنار هم این روزها بسیار مد شده است. اما باید این کار را با دقت انجام دهید تا فشن به نظر برسید نه خیلی شلوغ و در هم ریخته. مثلا یک بلوز راه راه ساده با یک دامن زیگزاگ سیاه سفید زیبا خواهد بود. اما بهتر است یکی از دو طرح را رنگی انتخاب کنید چرا که مونوکروم بودن آنها یا زیادی رنگی بودنشان می توانند جلوه اصلی ست را از بین ببرند.

4 ) رنگ های شاد و سرزنده با زیگزاگ هایی از رنگ خنثی بپوشید

طرح های زیگزاگ - مد و زیبایی

اگر طرفدار ترکیب کردن طرح ها با یکدیگر نیستید می توانید با پوشیدن یک لباس رنگی در کنار طرح زیگزاگ به آن جذابیت بیشتری بدهید. بهتر است از لباسی که زیگزاگ سفید مشکی است در کنار لباس های رنگی استفاده کنید و هر دو را رنگی انتخاب نکنید.

طرح زیگزاگ معمولا طرحی نیست که روزمره استفاده شود ولی اگر با لباسهای مناسب ست شود قطعا به شما تیپ فشن شیک و متفاوت می دهد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه