10 رنگ لاک ناخن مخصوص تابستان 97

written by ویدا نورمحمدیان 13 مرداد 1397
10 رنگ لاک ناخن مخصوص تابستان 97

در دنیای مد و زیبایی همه چیز با تغییر فصل تغییر می کند و این چیزیست که دنیای مد را زیبا و مطرح می سازد. فصل تابستان یکی از محبوب ترین فصل ها برای این تغییر است. در کنار مانتو تابستانی که بسیار در این فصل پرطرفدار است طراحی ناخن نیز به سبکی جدید و با رنگ های جدید در فصل تابستان انجام می شود. اگر می خواهید زیباترین طراحی ناخن را در فصل تابستان داشته باشید می توانید از این رنگ های لاک ناخن برای فصل تابستان ایده بگیرید.

لاک ناخن آبی روشن

لاک ناخن آبی روشن

فصل تابستان فصل محبوب تفریحات آبی از جمله استخر است، به این رنگ لاک ناخن آبی استخری گفته می شود. رنگی که در کنار پوست برنزه شده شما به زیبایی خواهد درخشید.

لاک صدفی

لاک صدفی

رنگ لاک صدفی از جمله رنگ هایی است که در هیچ فصلی از مد نمی افتد و یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان خواهد بود. رنگ لاک صدفی موجب می شود ناخن های شما در فصل تابستان همچون مروارید بدرخشند و بیشتر نمایان شوند.

لاک ناخن آلویی روشن

لاک ناخن آلویی روشن

این رنگ کمی متفاوت تر از سایر رنگ لاک های تابستانی است که آن را می توان رنگی جدی تر و رسمی تر دانست. بسیاری از لاک ناخن های تابستانی در رنگ های روشن و نئونی عرضه می شوند اما این رنگ شما را از فصل تابستان وارد پاییز می کند در عین حال زیبایی و فضای گرم تابستان را نیز بهمراه دارد.

بیشتر بخوانید:  جذابترین رنگ لاک تابستانی 2019

قرمز

رنگ لاک قرمز

رنگ های تابستانی بدون جذاب ترین رنگهای قرمز و صورتی تکمیل نمی شود. لاک قرمز از جمله رنگهاییست که در هر فصلی کاربرد دارد اما اگر کمی این رنگ گوجه ای شود  مناسب ناخن شما در فصل تابستان خواهد بود.

لاک زمردی

لاک زمردی

شاید تصور کنید این رنگ لاک که با نام زمردی معرفی شده است رنگی نباشد که از زمردی می شناسید. اما در حقیقت این رنگ لاک تابستانی ترکیبی از رنگ زمردی و خاکستری است و در تابستان با لباسهای روشن تطابق جالبی دارد.

لاک هولوگرام

لاک هولوگرام

لاک هولوگرام در هر رنگی می تواند جلوه ای جذاب و تماشایی به طراحی ناخن های شما بدهد. لاک هولوگرام در نور خورشید به زیبایی میدرخشد و یک لاک ناخن مناسب برای فصل تابستان است.

لاک ناخن آبی تیره متالیک

لاک ناخن آبی تیره متالیک

اگرچه ممکن است این رنگ لاک برای تابستان کمی تیره به نظر برسد اما اگر به درستی انتخاب شود و در کنار رنگ های لباس به درستی ست شود می تواند انتخابی بسیار مناسب و شیک برای فصل تابستان باشد.

رنگ لاک بنفش نئونی

رنگ لاک بنفش نئونی

رنگ های نئونی از جمله محبوب ترین رنگ ها برای لاک ناخن در فصل تابستان هستند. بنفش نئونی یکی از این رنگهاست که شاید در کنار رنگهای جیغ و چشمگیر دیگر گم شود. رنگ بنفشی را انتخاب کنید که کمی در آن رنگ صورتی نمایان باشد تا این رنگ تابستانی تر شود.

لاک صورتی

لاک صورتی

بدون شک صورتی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای ناخن در فصل تابستان است که در طیف های مختلفی استفاده می شود. اگر به رنگهای نئونی علاقه مند هستید لاک صورتی را نئونی انتخاب کنید تا چهره ای تابستانی تر به دستانتان ببخشید.

بیشتر بخوانید:  زیباترین رنگ­ های لاک پاییز و زمستان 97

لاک ناخن برنز متالیک

لاک ناخن برنز متالیک

رنگ برنز از جمله رنگهاییست که شاید کمتر کسی به سمت انتخاب کردن آن برود، شاید اغلب افراد لاک قرمز و لاک صورتی را بیشتر از چنین رنگی دوست دارند. اما اگر می خواهید تنوعی در انتخاب رنگ لاک در فصل تابستان داشته باشید رنگ برنز متالیک می تواند انتخابی متفاوت در عین حال جذاب برایتان باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه