لباسهای سفید در فصل سرما بپوشیم

written by بانوی شهر 10 اسفند 1395
لباسهای سفید در فصل سرما بپوشیم

رنگ سفید رنگیست که در تمام فصول مورد استفاده قرار می گیرد، رنگی که به راحتی می توانید با هر رنگ دیگری آن را ترکیب کنید و رنگی که می توان گفت با همه رنگ پوستی سازگار است. با پوشیدن لباسی به رنگ سفید بخصوص در فصل سرد که لباس ها ضخیم تر می شوند در کنار رنگهای تیره می توانید به زیبایی بدرخشید. ما در این مطلب به شما ایده هایی برای پوشیدن لباس سفید در فصل پاییز و زمستان می دهیم.

  • پولیور سفید

لباسهای سفید - مد و زیبایی

در فصل های سرد نوبت به پوشیدن پولیورهای بافت و متنوع می شود. پولیورهای زمستانی طرح ها و رنگ های گوناگون و زیبایی دارند که می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید اما اگر می خواهید از رنگ سفید استفاده کنید آن را با لباسی بپوشید که رنگ تیره تری دارد، همراه یک پولیور سفید می توانید زیورآلات یا لوازم جانبی دیگر همانند کیف یا کفش رنگی بپوشید که زیباتر باشد.

  • کت یا ژاکت سفید

لباسهای سفید - مد و زیبایی

لباسهای سفید - مد و زیبایی

وقتی صحبت از لباس های پاییزی به میان می آید باید دنبال لباس هایی باشیم که برای گرم شدن از آنها استفاده می کنیم، زمانیکه این لباس ها را فشن و شیک انتخاب کنیم تقریبا نیمی از ظاهر خود را به شکلی زیبا ترکیب کرده ایم. کت ها و ژاکت ها نیز لباس هایی هستند که در فصل سرد روی لباس های دیگر پوشیده می شوند، بنابراین گزینه خوبی برای نشان دادن رنگ دلخواهتان خواهند بود. این ژاکت ها می توانند از جنس کتان یا حتی چرم باشند. بسته به سلیقه و نوع استایل لباس پوشیدن شما جنس را انتخاب کنید. وقتی یک ژاکت سفید انتخاب کنید، می توانید لباسی که زیر آن می پوشید را  یک رنگ جذاب و شاد انتخاب کنید تا زیباتر شود. برخی از افراد برای راحت تر بودن این رنگ را با رنگ مشکی ترکیب می کنند و تیپی سیاه سفید می زنند که می تواند بسیار جذاب باشد.

  • پیراهن سفید

لباسهای سفید - مد و زیبایی

لباسهای سفید - مد و زیبایی

یکی از گزینه های خوب برای پوشیدن رنگ سفید در فصل پاییز انتخاب یک پیراهن سفید است. این رنگ می تواند روحیه شما را تغییر دهد و باعث شود غم پاییز سراغ شما نیاید. رسمی یا غیررسمی شدن این پیراهن علاوه بر نوع پارچه و مدل آن به نوع کفش یا رنگ و نوع ژاکتی که روی آن می پوشید دارد. زیورآلات را نظیر گوشواره یا دستبند می توانید همرنگ پیراهن سفید انتخاب کنید یا آنها را با رنگ ژاکتی که روی پیراهن می پوشید هماهنگ کنید. این پیراهن می تواند گزینه خوبی برای یک میهمانی عصرانه خودمانی باشد.

  • کیف سفید

لباسهای سفید - مد و زیبایی

احتمالا گزینه اول شما هم برای انتخاب رنگ کیف، مشکی و قهوه ای هست. بخصوص در فصل سرما! خیلی از افراد علاقه ای به داشتن یک کیف سفید یا رنگ روشن ندارند ولی کیف سفید می تواند یک انتخاب غیرقابل پیش بینی برای فصل پاییزو زمستان باشد. همراه داشتن یک کیف دستی یا ساک دستی سفید در فصل پاییز شما را رسمی تر و جدی تر نشان میدهد بخصوص اگر می خواهید آن را با یک تکه از لباس، مثل شال یا پالتو، ست کنید.

  • چکمه سفید

لباسهای سفید - مد و زیبایی

اگرچه رنگ سفید یک رنگ گرم نیست اما شما می توانید در رنگ سفید هم گرم شوید. یکی از روش هایی که شما را در این فصل کلاسیک تر نشان می دهد استفاده از بوت های سفید رنگ است. شاید این چیزی نباشد که شما هر روز در فصل پاییز و زمستان ببینید، اما از اینکه شما تنها کسی هستید که این قانون را می شکنید نترسید. شما می توانید چکمه سفیدتان را با کیف یا پالتو ست کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه