چگونه لباس مناسبی با نیم بوت بپوشیم؟

written by بانوی شهر 24 آذر 1395
چگونه لباس مناسبی با نیم بوت بپوشیم ؟

به سمت فصلی می رویم که نیم بوت ها نقش مهمی در آن ایفا می کنند. کفش هایی که هم ساده و روزمره هستند هم به ما احساس اعتماد به نفس بیشتری می دهند. اما باید نکاتی را در پوشیدن این کفش های دوست داشتنی رعایت کنید تا همخوانی کافی با سایر البسه شما داشته باشند.

نیم بوت با شلوارهای جین  تنگ یا لگینگ ها :

به دنبال نیم بوتی بگردید که کمی پاشنه دارد و همانند بوت های کابوی ها کمی جلوی آن شیب دار و نامتقارن است، طوری که آنها مستقیم به مچ پای شما نرسند.

نیم بوت را به روی شلوار جین تنگ یا لگینگتان بیاورید. یا در صورتیکه قد شلوار جین مناسب داخل بوت شدن نیست آن را کمی تا بزنید.

شلوار یا لگینگ را روی بوت نیاورید، این کار باعث می شود وقتی کسی نگاه می کند پاهایتان کوتاه تر به نظر برسد چرا که از مچ به بعد آن زیر شلوار پنهان است و ظاهری نه چندان خوب به خود می گیرد.

نیم بوت - مد و زیبایی

how-to-have-brighter-face2-banooyeshahr

نیم بوت با شلوارهای گشاد :

با شلوارهایی که حالت گشاد دارند یا بوت کات ها، نیم بوت های پاشنه بلند بپوشید. برای اینکه پاها بلندتر به نظر برسند، پاچه شلوار نباید بیش ازدو سانت از زمین فاصله داشته باشد.

برای زیباتر نمایان شدن شلوار و نیم بوت و پاهایتان، راه دیگر اینست که قد شلوار طوری باشد که کمی بالاتر از ساق قرار بگیرد و حتی کمی از پایتان نیز مشخص شود.

سعی نکنید قسمتی از شلوار که گشاد است را به داخل نیم بوت ببرید، این کار باعث می شود ظاهر مسخره ای بگیرید.

نیم بوت با دامن :

نیم بوت ها را باید با دامن های بلند بپوشید تا ظاهری بهتر داشته باشند. دامن های متوسط که قد آنها زیر زانو می رسد بهترین گزینه هستند. بوت های مشکی که در قسمت باریک پا تنگ می شوند با دامن بسیار زیبا خواهند بود و پاهایتان را نیز زیباتر نشان می دهد. نیم بوت های مشکی مات تنگ بهتر از براق ها هستند، این مدل بوت ها نه تنها کلاسیک هستند بلکه مناسب محل کار نیز می باشند.

دامن و پیراهن با نیم بوت هایی که کف آنها تخت است زیبا نخواهند شد. ست کردن این دو با هم باعث می شود شما پاهایتان کوتاهتر از آنچه هست دیده شود.how-to-have-brighter-face1-banooyeshahr

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه