ایده هایی برای پوشیدن لباس های گلدوزی شده

written by بانوی شهر 9 اسفند 1395
ایده هایی برای پوشیدن لباس های گلدوزی شده

بسیاری از خانم ها به پوشیدن لباس های گلدوزی شده علاقه مند هستند، هر قدر هم که بگذرد این مدل لباس ها از مد نمی افتند یا به شکل دیگری مد می شوند. اما آیا می دانید بهترین روش برای پوشیدن لباس های گلدوزی شده چیست؟ این لباس ها را با چه کفشی بپوشیم و یا چطور ست کنیم؟ با ما همراه باشید تا به شما پنج ایده برای شیک تر پوشیدن لباس گلدوزی شده بدهیم.

1 ) طرح گلدوزی شده و پارچه زیر آن را یکرنگ انتخاب کنید

طرح یکدست می تواند بسیار شیک و کلاسیک باشد. شما می توانید لباسی انتخاب کنید که رنگ پارچه آن با طرح گلدوزی شده یکرنگ باشد یا از یک طیف رنگی در آنها استفاده شده باشد. همراه با این لباس نیز کفشی همرنگ بپوشید. کاملا یکرنگ ست کردن می تواند باعث شود گلدوزی لباس شما بیشتر به چشم بیاید. با این نوع لباس پوشیدن ظاهری ساده و در عین حال شیک خواهید داشت.

لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

2  ) رنگ کفش را با رنگ گلدوزی لباس ست کنید

اگر طرفدار پوشیدن لباس های یکرنگ نیستید می توانید رنگ گلدوزی لباستان را که این بار متفاوت از رنگ پارچه زیر آن است با رنگ کفشتان هماهنگ کنید. یک گلدوزی آبی روی یک لباس سفید به اندازه کافی زیباست اما وقتی آن را با یک کفش زیبای آبی همراه کنید خارق العاده می شود.

 لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

3 ) گلدوزی لباس را کوچک تر انتخاب کنید

شما می توانید گلدوزی را نه تنها روی لباس بلکه روی کیفی که همراهتان می برید نیز داشته باشید. اما اگر این طرح زیبای کار شده را  ظریف و جزئی انتخاب کنید جذاب تر خواهد بود.

لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

4 ) طرح گلدوزی شده رنگارنگ انتخاب کنید

طرح های گلدوزی شده می توانند انواع مختلفی داشته باشند، برخی از این طرح ها ساده هستند و برخی دیگه کارشده تر و رنگی تر هستند. این طرح ها زیبا هستند و بسیار هنرمندانه کار شده اند. اما در کنار آنها بهتر است رنگ های ساده به کار بگیرید، اگر لباسی انتخاب می کنید که چنین گلدوزی دارد حتما توجه کنید که رنگ پارچه آن ساده و خنثی باشد تا طرح گلدوزی رنگارنگ جلوه بیشتری روی لباس داشته باشد.

لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

5 ) سایر لباس ها را ساده انتخاب کنید

وقتی لباسی به تن می کنید که طرح گلدوزی شده دارد باید کاری کنید که این طرح بیشتر خودش را نشان دهد بنابراین سایر لباس هایی که می پوشید را ساده انتخاب کنید. مثلا کفشی ساده بپوشید که جلوه پیراهن زیبای گلدوزی شده شما را نگیرد. کیف طرح دار دست نگیرید و بگذارید تمام توجه به لباستان باشد.

لباس های گلدوزی شده - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه