محصولات پوستی فیلورگا، ضد چروک های معجزه آسا

written by کیانا میرحقانی 25 مرداد 1396
محصولات پوستی فیلورگا، ضد چروک های معجزه آسا

آیا با محصولات پوستی فیلورگا آشنایی دارید؟ فیلورگا (Filorga) یکی از برندهای مطرح و تاثیر گذار فرانسوی در زمینه ی کرم، سرم، ماسک و دیگر محصولات مراقبت از پوست، ضد چروک و جوانسازی است.

از سال های بسیار دور تا به حال، فرانسوی ها در زمینه ایجاد خطوط تولید محبوب ترین و مشهور ترین محصولات پوست و زیبایی دنیا، پیشرو بوده اند. از محصولات پوستی برند های شنل (CHANEL)، گینو (GUINOT) و دیور (DIOR) گرفته تا محصولات محبوب داروخانه ها، مثل اون (AVENE) و ویشی (VICHY) همگی قدم های بزرگی در زمینه محصولات ضد چروک، جوانساز و تقویت کنندگی پوست در سطح دنیا برداشته اند.

به نظر می رسد دانشمندان و محققان فرانسوی توانسته اند به سرچشمه های زیبایی جاودان دست پیدا کنند!

محصولات پوستی فیلورگا از بهترین های ضد چروک، جوانسازی و متعادل سازی رنگ پوست (pigmentation پیگمنتیشن) هستند. تاثیر محصولات پوستی فیلورگا به گفته ی مصرف کنندگان آن در اکثر موارد شگفت آور توصیف شده است و گزارش های منتقدان زیبایی در باره ی این محصولات در اکثر موارد کیفیت و تاثیر گذاری این محصولات نه چندان گران را تایید می کند.

محصولات پوستی فیلورگا - شادابی و سلامتی

فیلورگا در سال 1987 توسط دکتر زیبایی مایکل تورجمن فرانسوی پایه گذاری شد. او که علاقه ی زیادی به بیولوژی سلولی داشت در زمینه ی فاکتور های جدید درمان سلولی NCTF که روشی تزریقی برای متوقف کردن، آهسته کردن یا تصحیح تاثیرات پیری بر پوست است پیشتاز بود.

در این جا با چند محصول از فیلورگا آشنا شوید.

1 )  فیلورگا – سی ریکاور FILORGA C-RECOVER

محصولات پوستی فیلورگا - سی ریکاور

محصولات پوستی فیلورگا فعالیت های سلولی را افزایش می دهد، رنگدانه های پوستی را متعادل و برابر می کند و چین و چروک پوست را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:  مزایا و معایب استفاده از کرم های ضدچروک

این محصول، پوست را به شدت مرطوب می کند و از این طریق رنگ و براقی خاصی به پوست های خسته و بی رنگ و رو می بخشد. همچنین بعد از استفاده از این محصول، پوستی روشن  تر و یکدست تر تجربه خواهید کرد که خطوط کمتری روی آن به نظر می رسد و درخشان تر شده است.

2 ) فیلورگا با ساختار ضد چروک لب FILORGA ANTI-AGING LIP STRUCTURE

محصولات پوستی فیلورگا - با ساختار ضد چروک لب

این به جرات اولین محصول کامل لب و دور لب برای از بین بردن چروک ها و جوان سازی پوست است. این سرم مخصوص، لب ها را برجسته می کند و همچنین چروک های اطراف دهان و لب ها را کمرنگ و صاف می کند.

3 ) فیلورگا – هیدرا فیلر (آبرسان)  FILORGA HYDRA FILLER

محصولات پوستی فیلورگا - هیدرا فیلر

محصولات پوستی فیلورگا - هیدرا فیلر

یک محصول تخصصی ضد چروک که پوست شما را آبرسانی کامل خواهد کرد. هیدرا فیلر از جمله محصولات پوستی فیلورگا است که با دارا بودن سه ترکیب اصلی، پوست را مرطوب می کند، با قوی کردن لایه ی اپیدمال پوست مانع از دست رفتن رطوبت آن می شود و میزان تولید رطوبت پوست و ساخت کلاژن طبیعی را افزایش می دهد.

4 ) فیلورگا  فیلر زمان  FILORGA TIME FILLER

محصولات پوستی فیلورگا -فیلر زمان

این محصول ضدچروک فیلورگا ترکیبات فعال بسیار قوی دارد که به طور خاص برای از بین بردن سه نوع چروک طراحی شده اند.

چروک های تنش و انقباض : چروک های ناشی از حالات چهره مثل اخم کردن و چروک کردن دور چشم ها که از استرس و خشم و فشار ناشی می شود.

چروک های توخالی یا مقعر : چروک های ناشی از خالی شدن و لاغر شدن صورت، افتادگی پوست و از دست رفتن حالت کشسانی آن به خصوص در زیر چشم ها.

بیشتر بخوانید:  مزایا و معایب استفاده از کرم های ضدچروک

چروک های ناشی از خشکی : چروک هایی بیشتر در زیر چشم ها، پیشانی و گونه ها که ناشی از خشک شدن پوست در سنین بالا یا اثرات منفی نور خورشید است.

هر چند که برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک پوست و جوان ماندن آن راه های بسیاری از جمله تغییر در فعالیت های روزانه و تغییر در رژیم غذایی و انتخاب شیوه ی زندگی سالم وجود دارد، اما نمی توان منکر تاثیرات شگفت انگیز چنین محصولاتی بر پوست به خصوص در سنین میان سالی شد. محصولات پوستی فیلورگا، همه بر اساس علم روز دنیا ساخته شده اند و از برترین تکنولوژی بهره می برند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه