بهترین مدل های مو تابستان 97 را بشناسید

written by ویدا نورمحمدیان 16 مرداد 1397
برترین مدلهای مو تابستان 97 را بشناسید

امسال که تابستانی بسیار گرم و خشک در ایران حکمرانی می کند، برای خنک ماندن در کنار مدل مانتو تابستانی و لباس مناسب، مدل مو هم میتواند به خنک ماندن و در عین حال فشن بودن ما کمک کند. بانوی شهر چندین مدل از برترین مدل های مو تابستان 97 را در اختیارتان می گذارد.

مدل موی تابستانی

استفاده از یک هدبند ساده و زیبا می تواند موجب تنوع در مدل مو و در نهایت خنک شدن شود. در این مدل مو بهتر است موهایتان را به داخل هدبند ببرید تا پشت گردن آزاد بماند. برای اینکه کمی به صورت فرم بدهید می توانید چند دسته باریک از موها را در صورت بریزید. در نظر داشته باشید این مدل یک مدل موی غیررسمی از مدل های مو تابستان است.

مدل موی تابستانی

اگر سنجاق سرهای یکرنگ و یک اندازه دارید می توانید آنها را به صورت ضربدری و نامنظم داخل موهایتان بزنید و یک مدل موی تابستانی جدید و متنوع ایجاد کنید. اگر موهای بلندتری دارید مقداری را در پشت سر به حالت دم اسبی یا گوجه جمع کنید.

مدل موی تابستانی

مدل موی گوجه جلو سر غیرمنتظره است. غالبا افراد موهایشان را پشت سر جمع می کنند اما ایرادی ندارد اگر این قانون را بشکنید و بخواهید کمی متنوع تر عمل کنید.

مدل موی تابستانی

موهای بلند باعث گرم شدن و عرق کردن پشت گردن می شود بنابراین اگر اهل جمع کردن مو بالای سر نباشید باید در فصل تابستان کمی فضا به گردنتان بدهید تا خنک شود. موها را در یک سمت جمع کرده و از روی شانه به جلو بیندازید تا گردن آزاد بماند و گرمای کمتری احساس کنید.

مدل موی تابستانی

یک مدل موی تابستانی ساده در عین حال کاربردی بستن مو پشت سر با کلیپس است. در این مدل مو، موهایتان را کاملا از جلو بکشید و در پشت سر جمع کنید.

مدل موی تابستانی

موها را در دسته های باریک ببافید، در این مدل مو یک بخش باریک و کم حجم از موهای جلوی سرتان را نیز ببافید و سایر موهای بافته شده را روی شانه بیندازید.

مدل موی تابستانی

موهایی که خیس به نظر می رسد مخصوص فصل تابستان است. اگر موهای کوتاهی دارید و می خواهید چهره ی تابستانی تری داشته باشید موهایتان را با ژل خیس حالت دهید و پشت گوش بگذارید.

مدل موی تابستانی

برای این مدل مو باید از ربانی بلند کمک بگیرید. البته اندازه ربان بستگی به بلندی موهایتان دارد. مو را پشت سر دم اسبی کنید و از جایی که بسته اید ربان بپیچید. در انتها کمی مو را آزاد بگذارید تا زیباتر شود.

مدل موی تابستانی

مدل موی سامورایی متفاوت و بامزه است. موها را از بالا به دو دسته تقسیم می کنید. یک دسته از مو فقط شامل موهای جلوی سرتان می شود که به عقب برده و با یک کش رنگی می بندید. باقی مو را پشت سر و بالای گردن با همان رنگ کش ببندید. می توانید با چند کش دیگر با همان رنگ یا رنگ های تابستانی، بقیه مو را تکه تکه ببندید. تفاوت رنگ کش و رنگ مو در این مدل مو نقش اساسی دارد. این مدل هم کاملا غیر رسمی و بامزه است.

مدل موی تابستانی

ترکیب موی بسته شده در بالای سر و بافته شده می تواند ترکیب مناسبی برای مدل موی تابستانی شما باشد. برای اینکه این مدل مو را کمی جذاب تر کنید، بافت مو را به یک سمت سر متمایل کنید.

مدل موی تابستانی

شاید به نظرتان شینیون کار دشواری باشد اما شینیون فرانسوی مدلی ساده است که خود نیز می توانید انجام دهید. فقط کافیست موهایتان را بالای سرتان برده و با کمک سنجاق جمع کنید.

مدل موی تابستانی

بیشتر مدل موهای تابستانی مدل هایی هستند که مو از جلو به پشت جمع می شود. معمولا خیلی مرسوم نیست موها در این فصل گرم در صورت پخش باشد. برای این مدل مو نیز می توانید از انواع تل سر استفاده کنید. یک تل ساده و زیگ زاگ می تواند انتخاب مناسبی باشد. بقیه مو را پشت سر بسته و در هم بپیچید.

مدل موی تابستانی

اگر دوست ندارید موهای جلوی سرتان را رو به بالا ببرید می توانید آن را به دو قسمت تقسیم کرده و  پشت سر ببرید و پایین، نزدیک گردن ببندید. در این مدل مو، موهای بسته شده آزاد نمی ماند. در مدل های مو تابستان 97 خنک شدن مد نظر است و اینکار را با آزاد گذاشتن گردن و جمع کردن مو در پشت سر انجام می دهیم.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه