4 راز معکوس کردن روند پیری

written by بانوی شهر 7 دی 1395
5 راز معکوس کردن روند پیری

گریزی نیست که چهره شما پیر می شود و با بالارفتن سن تغییر می کند. اما، ترمیم صورت تا چه اندازه ای ضروری است؟ و چه زمانی باید بگذاریم برخی از تاثیرات زمان روی چهره نمایان شود؟ آیا باید به این تغییرات افتخار کرد؟ هر کسی، بسته به ژنتیک، وضعیت سلامتی، و فاکتورهای محیطی مانند سیگار و قرار گرفتن در معرض آفتاب، با سرعتی متفاوت بسوی پیری گام برمی دارد. از متخصصان پرسیدیم که فرمول واقعی برای صورت جاودان چیست و از چه راهی باید آن را بدست آورد، تا در عین حال که شبیه به خودمان هستیم، جوان تر و بهتر به نظر بیاییم.

1 ) چشم های بدون پف :

در بعضی از افراد، ژنتیک روند پیری چشم ها را سریعتر می کند. نتیجه : پف کردگی زیر چشم، که اغلب با پوست شل در بالا و پایین پلکها همراه است. جراحی پلک برای اصلاح چشم هایی که از پوست شل رنج می برند، بهترین راه درمان است.

2 ) حجم بازیافته : 

بخش اعظمی از فرمول جوان سازی پوست ، بازیافتن حجم از دست رفته چربی و عضله است، که میتوان با انتقال چربی و یا استفاده از فیلترهای زیرپوستی که به اعماق پوست تزریق می شوند، تغییر ایجاد کرد.

3 ) خط کشی مجدد فک و کانتورها :

هنگامی که پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، به ویژه قسمت پایین صورت، بیشتر ظاهری شل به خود می گیرد. بنابراین، لیفت و سفت کردن ساختارهای زیرین چربی، ماهیچه و بافت ها هنگام جراحی صورت ضروری است. اینکار به خط کشی مجدد کانتورها کمک کرده و ظاهری طبیعی بدون کشیدگی و یا سفتی بیش از اندازه را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:  استرس با بدن ما چه می‌کند؟

4 ) پایین صورت که مانند یک مثلث شل وارونه است.

زمانیکه چربی از قسمت هایی از صورت مانند چانه ها، و شقیقه ها محو می شود، صورت به تدریج از حالت یک مثلث وارونه، به یک مثلث مسطح و توخالی تغییر شکل می دهد. به همین دلیل است که انجام اقدامات ضد پیری در سنین 20، 30، و 40 سالگی، و اقدامات حجم دهنده در سنین بالاتر حائز اهمیت است.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه