نکات آرایشی برای افرادی که موهای بلوند و چشمان رنگی دارند

written by بانوی شهر 23 آذر 1395
نکات آرایشی برای افرادی که موهای بلوند و چشمان رنگی دارند.

برای خانم هایی که چشمان آبی و موهای بلوند یا روشن دارند، آرایش کردن راهیست تا زیبایی های طبیعی شان را بیشتر نمایش دهند. هرچند هیچ “باید” ی در نوع آرایش صورتتان وجود ندارد، ما به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید آرایش بهتری داشته باشید. در هر حال بهتر است آرایش شما مناسب رنگ پوست، مو و چشمانتان باشد.

معمولا افرادی که چشمانشان رنگی است، پوست روشنی نیز دارند، رنگ موها نیز بیشتر مواقع با توجه به رنگ چشمان متفاوت است. اما این روش های پیشنهادی در بیشتر موارد کارساز خواهند بود.

همانطور که گفته شد شما باید رنگ آرایشتان را بر اساس گرم بودن یا سرد بودن رنگ پوستتان انتخاب کنید. افرادی که رنگ پوست روشن تر و رنگ موهای پلاتینی دارند، سایه های بنفش، صورتی و آبی  برایشان بسیار جذاب خواهد بود. اگر پوست تیره تر و موهای بلوندی که زردی بیشتر دارد، دارید، از رنگ هایی نظیر قهوه ای، سبز و طلایی استفاده کنید. اصلا از امتحان کردن این رنگها نترسید.

موهای بلوند و چشمان رنگی - مد و زیبایی

اگر رنگ پوستی روشن تر دارید، رنگهای خانواده بنفش، صورتی کمرنگ یا دودی، و آبی لاجوردی، در صورتیکه کمرنگ و ملایم باشد، به جذابیتتان میافزاید. هر قدر موهایتان رنگ روشن تری دارد بهتر است در آرایش چشم تاکید کنید، اما بیش از حد آن را تیره نکنید.

موهای بلوند و چشمان رنگی - مد و زیبایی

مداد چشم نیز جزئیات بیشتری به چشمانتان می دهد، اما مشکی برای آرایش روزانهی چشمان روشن کمی بیش از حد تیره است. می توانید از مداد چشم قهوه ای استفاده کنید و مات و ملایم پشت و زیر چشمانتان مداد بکشید. اگر می خواهید چشمانتان کمی آرایش بیشتری داشته باشند در انتهای پلکتان نیز یک خط باریک به سمت بیرون بکشید.

موهای بلوند و چشمان رنگی - مد و زیبایی

رژ گونه های صورتی یا هلویی برای پوست هایی که رنگ گرمی دارند، مناسبند وهم برای پوست های روشن، اما اگر پوست تیره تری دارید می توانید از رنگی که به آلویی نزدیک است استفاده کنید.

موهای بلوند و چشمان رنگی - مد و زیبایی

اگر می خواهید پوستتان را تیره کنید، رنگ برنزی را به قسمت هایی از صورتتان بزنید که معمولا در معرض نور خورشید قرار می گیرند. این قسمت ها شامل پیشانی، گونه ها، چانه و بینی می شود. برنزه کننده ها معمولا رنگ های گرمی دارند مگر اینکه بخواهید از آنها برای آرایش ترمیمی یا کانتور صورت استفاده کنید. بهتر است رنگی که به قهوه ای می زند و مات و کمرنگ است را انتخاب کنید.

نکته : شما دستتان در انتخاب رنگ رژ باز است و می توانید بی نهایت رنگ انتخاب کنید، اما رنگ های سرخ و صورتی زیباتر هستند که باید بهترین رنگ را با توجه به رنگ پوست در نظر بگیرید. اگر رنگ پوستتان خیلی روشن است رنگ های صورتی روشن می تواند گزینه خوبی باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه