مژه مغناطیسی چیست؟

written by ژاله نوذری 21 مرداد 1397
مژه مغناطیسی چیست

افزایش ریزش مو و ریزش مژه و درنتیجه رونق فروش سرم های رشد مژه نشان می دهد که در دنیای مدرن امروزه توجه به زیبایی به ویژه زیبایی چشم از اهمیت بسزایی برخوردار است و افراد خواستار زیبایی ماندگار چهره هستند. علیرغم تمام تکنولوژی های جدید زیبایی، استفاده از مژه های مصنوعی به روشی ثابت و معمول تبدیل شده و هنوز بسیاری از هنرمندان و مشهورترین مدل ها آن را بکار برده و سال هاست این روش مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال محصولی جدید به نام مژه مغناطیسی به بازار وارد شده است که بانوی شهر شما را با آن آشنا می سازد.

بسیاری از مژه های مصنوعی به وسیله چسب نصب می شوند و در زمان قرار دادن آن باید دقت زیادی کرد، هرچند مژه مغناطیسی خاصیت آهنربایی داشته و به آسانی قابل استفاده است. مژه های مغناطیسی دارای یک خط ویژه با خاصیت آهنربایی می باشد و از دو قسمت مژه بالایی و مژه پایینی تشکیل شده است و برای استفاده از آنها نیازی به چسب نیست. در ابتدا مژه های مغناطیسی با دو آهنربا ساخته شده بودند اما در مدل های جدیدتر سه و حتی 4 آهنربا نیز دیده می شود.

مژه مغناطیسی

طرز استفاده

قرار گیری این مژه ها نسبتا ساده است. هرچند در هر محصول کمی تفاوت وجود دارد از اینرو بهتر است دستورالعمل های خاص داخل جعبه مژه را دنبال کنید. اغلب توصیه می شود که حتما خط مژه طبیعی خود را مدنظر قرار دهید تا مژه مغناطیسی طبیعی به نظر برسد. همچنین توصیه می شود که مژه های مغناطیسی را با استفاده از ریمل مژه حالت دهی کنید. به طور کلی طرز استفاده این مژه ها آسان و حالت مغناطیسی موجود در آنها باعث می شود که سریعا روی مژه های اصلی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:  چطور آرایش چشم عربی داشته باشیم؟

متخصصان زیبایی معتقدند که  برای جدا کردن مژه ها بایستی  به آرامی عمل کنید. ابتدا مژه قسمت بالا را با دو انگشت بالا برده و برای مژه پایین لبه های آنها را  به آرامی پایین بکشید. توجه داشته باشید که هرگز نباید مستقیما بکشید، زیرا این کار می تواند به مژه های طبیعی شما آسیب برساند. توصیه می شود، از انگشت شست ویا یکی دیگر از انگشتان خود را برای کشیدن مژه ها استفاده کنید.

طرز استفاده مژه مغناطیسی

مزایای مژه مغناطیسی

  • عدم وجود عوارض ناشی از چسب مژه مصنوعی و همچنین مواد شیمیایی که معمولا باعث ایجاد حساسیت چشمی و بیماری می شود.
  • شیوه اتصال آسان
  • اتصال در کمترین زمان
  • کاهش آسیب به چشم ها
  • جایگزین مناسب برای کاشت مژه و یا استفاده از مژه مصنوعی
  • کم وزن بودن این نوع مژه
  • قابلیت استفاده مجدد
  • مقرون به صرفه بودن
  • عدم چسپندگی مژه ها

به طور کلی با استفاده از این نوع مژه احساس می کنید که مژه طبیعی خود شما است. این مژه ها را می توانید در کل روز استفاده کنید چون  چشم های شما را تحریک نمی کند یا احساس سنگینی و سوزش نمی کنید. این مژه ها یکی از مدرن ترین لوازم آرایشی برای بانوان محسوب می شوند. می توان آن را در منزل به راحتی روی مژه قرار داد و لزومی به رفتن به سالن های آرایشی و گرفتن نوبت و هدر رفتن زمان و هزینه نیست.

مژه مغناطیسی ماندگاری بالایی دارد، سبک وزن و راحت بوده و تفاوت بسیار کمی با مژه های طبیعی شما دارد.

مزایای مژه مغناطیسی

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه