نوآورى در تزئين گل

written by بانوی شهر 13 بهمن 1395
نوآورى در تزيين گل

خلاقانه و چشم نواز

فصل زمستان و رنگ هاى گرم و آتشين گل ها و ميوه هاى اين فصل تضاد جالبى با رنگ اين روزهاى سرد دارد. مى توانيد بسته به سليقه و خلاقيت خود، انواع گل هايى كه در باغچه داريد يا از گل فروشى خريدارى شده را با تكه هاى ميوه هايى مثل ليمو، پرتقال يا كدو تنبل هاى كوچك تزئين كنيد.

1 ) كدو تنبل هاى كوچك را داخل گلدان قرار دهيد و گل هاى نارنجى و قرمز و زرد را داخل گلدان يكى يكى قرار دهيد و با آب سرد پر كنيد. حتی می توانید از کدو تنبل بزرگ به عنوان گلدان استفاده کنید.

نوآورى در تزيين گل - زندگی بانوی شهر

نوآورى در تزيين گل - زندگی بانوی شهر

2 ) براى تزئين گلدان ها مى توانيد از گل هاى صورتى و بنفش و حتى سبز استفاده كنيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه چند ليمو ترش را حلقه حلقه كنيد و داخل يك گلدان بزرگ بريزيد. گل ها را هم جداگانه داخل يك گلدان استوانه اى بگذاريد. گلدان استوانه اى را با دقت و آرام داخل گلدان حاوى ليمو بگذاريد.

نوآورى در تزيين گل - زندگی بانوی شهر

3 ) مى توانيد سيب هاى قرمز يا سبز كوچك را داخل گلدان قرار دهيد و با گل هاى قرمز پر كنيد. مى توانيد ليموهاى درسته ريز را داخل گلدان بريزيد و گل ها را به گلدان منتقل كنيد.

نوآورى در تزيين گل - زندگی بانوی شهر

4 ) براى تزئين ميز غذا با گل از گل هاى ريز و تك رنگ استفاده كنيد. از قوطى هاى كوچك خالى فلزی يا شيشه هاى مربا كه خالى شده اند و مى خواهيد دور بياندازيد استفاده كنيد. دور شيشه يا قوطى را با روبان يا بندهاى كنفى بپيچيد و يك پاپيون بزنيد. داخل شيشه را با گل پر كنيد و هر كدام را كنار يك بشقاب غذا قرار دهيد.

دستمال هاى سفره هر مهمان را نيز با يك شاخه گل و كنف و يا روبان همرنگ گل هايتان ببنديد.

از گيلاس هايتان به عنوان شمعدان و گلدان استفاده كنيد. گيلاس ها را بر عكس روى ميز قرار دهيد و داخل حباب آن يك يا دو شاخه گل كه شاخه اش را كوتاه كرده ايد قرار دهيد. روى پايه گيلاس يك شمع وارمر بگذاريد.

نوآورى در تزيين گل - زندگی بانوی شهر

ايده های زیادی براى تزئين ميز مهمانى و ضيافت هاى شما با وسایل موجود در منزل وجود دارد كه با کمی حوصله و سلیقه به راحتی امکان پذیر است. از این روش ها برای تزئین سفره هفت سین هم میتوانید ایده بگیرید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه