نکاتی که باید برای طراحی ابرویتان بدانید

written by بانوی شهر 12 دی 1395

اگر الان در گوگل به دنبال روشی برای بهتر پرکردن و یا بهتر فرم دادن ابروهایتان می گردید، چه بخواهید ابروهای باریکی داشته باشید چه به سبک امروزی آنها را ضخیم کنید، در ابتدا باید نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نکته 1 : استفاده از مداد و سایه ابرو

اولین کار قبل از فرم دادن و پر کردن ابروها، انتخاب ابزار مناسب است. معمولا سایه ابرو به مداد ترجیح دارد، اگر میخواهید از سایه های ابرو استفاده کنید بهتر است از دو رنگ که چند درجه با هم تفاوت رنگ دارند استفاده کنید تا فرم ابرویتان بهتر دیده شود. اما اگر از آن دسته از افراد هستید که عادت دارید از مداد ابرو استفاده کنید بهتر است مدادی را انتخاب کنید که نوک آن حالت پودری باشد، سفت یا مومی نباشد. شما همچنین می توانید فرم کلی ابرویتان را با مداد مشخص کنید و داخل آن را با پودر یا سایه ابرو پر کنید.

طراحی ابرو - مد و زیبایی

نکته 2 : انتخاب رنگ مناسب ابرو

در انتخاب رنگ ابرو باید یک چیز را به خاطر بسپارید : از رنگی که دقیقا رنگ ابرویتان است استفاده نکنید. اگر ابروهای تیره دارید از رنگهای مشکی یا قهوه ای تیره برای پرکردن ابروهایتان استفاده نکنید. رنگ های کاراملی یا بلوند تیره می توانند گزینه بهتری برای شما باشند. اگر از مداد برای پر کردن ابروهایتان استفاده می کنید رنگ های روشن تری را انتخاب کنید چون معمولا مداد را پررنگ تر روی ابرو می کشیم.

در مقابل، افرادی که ابروهای روشن  دارند برای اینکه خیلی چهره شان رنگ پریده به نظر نرسد باید از رنگی چند درجه تیره تر از رنگ ابروهایشان استفاده کنند. توجه داشته باشید که خیلی رنگ تیره تر انتخاب نکنید.

اگر می خواهید رنگ پوستتان بیشتر به چشم بیاید، افرادی که رنگ پوستشان تیره است بهتر است از رنگ قهوه ای استفاده کنند که کمی قرمزی دارد. خانم هایی که موهای تیره و پوست روشن دارند، رنگهای شکلاتی می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

نکته 3 : استفاده از کانسیلر

طراحی ابرو - مد و زیبایی

اگر می خواهید ابروهایتان مرتب تر به نظر برسند پیش از پر کردن ابروها، زیر ابرو و بالای ابروها را با کانسیلر کمی روشن کنید. این باعث می شود چهره  بازتر به نظر برسد و ابروهای شما بیشتر به چشم بیاید و اگر حالت و شکل مناسبی به آنها بدهید در چهره تان تاثیر بسزایی می گذارد.

نکته 4 : قوس ابروها

برای پرکردن ابروها از قوس آن شروع کنید. ابتدا زیر قوس ابروها را پر کنید و حالت مناسبی به کمان ابروها بدهید. سپس از ابتدا تا انتهای آن را با دقت پر کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه