نکات آرایشی برای زمانی که لباس آبی به تن می کنید

written by بانوی شهر 21 دی 1395
نکات آرایشی برای زمانی که لباس آبی به تن می کنید.

می خواهید پیراهن آبی زیبایی که دارید را برای مهمانی به تن کنید اما هنوز نمی دانید چه آرایشی با این لباس داشته باشید؟ به جای اینکه همان آرایش همیشگی را با این پیراهن داشته باشید، با دانستن چند نکته می توانید چهره ای جدید با این رنگ لباس داشته باشید.

1 ) با رنگ ها بازی کنید.

برای امتحان کردن آرایش جدید، اول از همه باید رنگ های مختلفی را امتحان کنید. رنگ های مکمل به خوبی می توانند یکدیگر را نشان دهند. بنابراین زمانیکه آبی به تن کرده اید می توانید از رنگ های مکمل آبی در چرخه رنگ استفاده کنید. رنگ هایی نظیر قرمز یا نارنجی که در چرخه رنگ رو به روی آبی قرار دارند می توانند انتخاب خوبی باشند. شما می توانید در کنار رنگ های اصلی از رنگ های هم خانواده نیز استفاده کنید، نظیر هلویی، قهوه ای یا رنگهای آبی. باید با این رنگ ها بازی کنید تا بهترین ترکیب را پیدا کنید.

روش دیگر این است که اگر رنگ لباستان آبی یکدست نیست و رنگ دیگری نیز در آن به کار رفته است، روی آن رنگ تاکید کنید.

2 ) آرایش اولیه :

با یک کرم مرطوب کننده، کارتان را آغاز کنید. رنگ آبی را می توانید با آرایشی از رنگ های گرم ترکیب کنید، رنگ هایی نظیر قرمز یا نارنجی پررنگ می توانند به چهره شما گرمای بیشتری ببخشند. با یک کانسیلر تیرگی ها یا لکه های روی پوست را بپوشانید و پوستتان را کاملا یکدست کنید. سپس از یک کرم پودر که یک درجه تیره تر از پوستتان است استفاده کنید. این رنگ به پوستتان کمی گرما می بخشد و چهره تان سالم تر دیده می شود و برای عکس گرفتن بسیار مناسب خواهد بود.

3 ) گونه ها :

گونه ها را نباید خیلی تیره کنید که توجه روی آنها باشد. شما می توانید رنگ رژ گونه و رژ لب را از یک خانواده انتخاب کنید. از آنجایی که آبی یک رنگ سرد است بهتر است از رژ گونه گرم برای آرایش استفاده کنید، می توانید از رنگهای ارغوانی استفاده کنید. رنگ های برنز نیز برای ترکیب شدن با رنگ آبی انتخاب خوبی هستند.

لباس آبی - مد و زیبایی

4 ) چشم :

چشم های شما باید در کنار رنگ آبی پیراهنتان بدرخشند. می توانید از آرایش متالیک یا تیره استفاده کنید، خط چشم گربه ای یا بالدار بکشید تا قدرت بیشتری به چشمانتان ببخشد. اگر رنگ آبی تیره به تن می کنید رنگ براق یا متالیکی که استفاده می کنید می تواند طلایی باشد. اگر می خواهید نقطه توجه در صورت، چشمانتان باشند بهتر است آرایش گونه ها را به حداقل برسانید.

اگر پیراهنتان آبی روشن است در آرایش چشم می توانید از رنگهای آبی یا سبز نیز استفاده کنید. بهتر است رنگ سایه چشمتان دقیقا همرنگ پیراهنتان نباشد.

لباس آبی - مد و زیبایی

5 ) لب :

اگر آرایش چشم را تیره انتخاب کرده اید، از رنگ های کمرنگ برای لب استفاده کنید. رنگ صورتی، هلویی یا رنگهای این طیف رنگی می تواند رنگ خوبی برای آرایش شما باشد. اما اگر می خواهید لبتان نقطه کانونی چهره تان باشد رنگ قرمز را انتخاب کنید. برای اینکه لبتان فرم بهتری به خود بگیرد ابتدا از خط لب استفاده کنید.

لباس آبی - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه