هفته مد نیویورک 2018

written by هانیه زاهدی 20 شهریور 1397
هفته مد نیویورک 2018

هفته مد نیویورک رویدادی است که دو بار در سال به مدت یک هفته در برانت پارک منهتن، برگزار می شود. هفته مد پر از اتفاقات جذاب و به طراحان مد این اجازه را می دهد که آخرین مجموعه کارهای خود را در معرض دید خریداران و نویسندگان بانفوذ قرار دهند.
خریدارانی که در این رویداد شرکت می کنند، در مورد صنعت مد بسیار آگاهند و طرح هایی را خریداری می کنند که بتوانند در بوتیک و مغازه های خود، به خوبی به فروش برسانند.
نویسندگان نیز در واقع چشم و گوش مردم هستند و نظرات خود و بازخوردهای دیگران درباره مجموعه های مختلف عرضه شده در هفته مد را در مجلات، روزنامه ها و وب سایت ها می نویسند.
هفته مد نیویورک در ماه های فوریه و سپتامبر هر سال برگزار می شود. مجموعه های پاییزی و زمستانی در ماه فوریه عرضه و در ماه سپتامبر، محصولات بهاری و تابستانی به نمایش گذاشته می شوند.
برای برگزاری این مراسم، چادرهایی به مساحت 12000 متر مربع در برانت پارک برپا می گردد. این چادرها از هر نظر مجهز بوده و شامل سیستم تهویه هوا، صندلی برای شرکت کنندگان، موسیقی، نورپردازی و محل هایی برای پشت صحنه می باشند.
طراحان با انتخاب موسیقی و نورپردازی متناسب با محصولاتشان، در واقع داستان خود را تنظیم و عرضه می کنند.
هفته مد نیویورک  در سال 1993 توسط شورای طراحان مد ایالات متحده آمریکا بنیان گذاری شد. علاوه بر نیویورک، هفته های اصلی مد در میلان، پاریس و لندن نیز وجود دارد.

هفته مد نیویورک

امسال نیز مانند سالهای گذشته، هفته مد نیویورک کار خود را به طور رسمی از 6 سپتامبر به مدت یک هفته، برای نمایش محصولات بهار/ تابستان 2019 آغاز کرده و پذیرای طراحان معروف با برندهای مطرحشان می باشد که از آن جمله میتوان؛ توری بورچ (مدیرعامل و طراح کمپانی Tory Burch) ، مایکل کورس (رییس و مدیر ارشد کمپانی Michael Kors )، مارک جیکوبز (صاحب برند لاکچری Marc Jacobs) ، رالف لورن (صاحب برند لوکس Ralph Lauren )، تام فورد (صاحب برند خوشنام TOM FORD) را نام برد.
تام فورد جز اولین برندهایی بود که برای نمایش مجموعه خود در هفته مد نیویورک روی استیج رفت.
طراحان مد برای جذب مشتری بیشتر و مطرح نمودن برند خود، با پرداخت مبالغی گزاف به ستارگان سینما و یا خوانندگان از آنها دعوت می کنند که جز تماشاچیان باشند و در ردیف اول بنشینند.
در ادامه گزارش تصویری از برخی طرح های عرضه شده در این مراسم توسط برندهای معروف دنیای مد را با هم می بینیم :

بیشتر بخوانید:  هفته مد پاریس 2018

برند تام فورد TOM FORD
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018

برند مارا هوفمن Mara Hoffman
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018برند اولا جانسن Ulla Johnson
هفته مد نیویورک 2018

هفته مد نیویورک 2018

برند جان الیوت John Elliott
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018برند توری بورچ Tory Burch
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018برند کوشنی Cushnie
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018برند مانس Monse
هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018برند رالف لورن Ralph Lauren

هفته مد نیویورک 2018هفته مد نیویورک 2018

هفته های مد در نقاط مختلف دنیا جزو تاثیر گذارترین اتفاقات در دنیای فشن هر سال هستند و بر اساس بازخوردها و گزارشاتی که در مورد برندها نوشته و گفته می شود، تاثیر چشم گیری در فروش و مطرح شدن آن می گذارند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید