چطور از وسایل قدیمی خانه استفاده بهتری داشته باشیم

written by ویدا نورمحمدیان 13 مهر 1396
چطور از وسایل قدیمی خانه استفاده بهتری داشته باشیم

همیشه نیاز نیست برای خانه تان وسیله جدیدی بخرید، اگر می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید با کمی خلاقیت می توانید از وسایل قدیمی خانه که دیگر به آنها نیازی ندارید استفاده جدیدی داشته باشید. با هم چند روش استفاده از وسایل قدیمی خانه را مرور می کنیم.

1 ) کتابخانه قدیمی برای چیدن لوازم آشپزخانه

وسایل قدیمی خانه - زندگی بانوی شهر

اگر یک کتابخانه چوبی قدیمی دارید که دیگر جایی برای آن در خانه پیدا نمی کنید  و جز وسایل قدیمی خانه است می توانید آن را در آشپزخانه یا جایی نزدیک به آن قرار دهید و برخی وسایل را نظیر لیوان ها یا پیش دستی ها را در آن بچینید. با این روش می توانید به لوازمی که بیشتر از آنها استفاده می کنید سریع تر دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی نیست برای اینکار یک وسیله جدید خریداری کنید.

2 ) چمدان به جای میز کنار تخت 

وسایل قدیمی خانه - زندگی بانوی شهر

چمدان هایتان را استفاده نمی کنید و می خواهید آنها را دور بریزید ؟ جز وسایل قدیمی خانه هستند؟ اگر چه شاید اولین چیزی که به ذهنتان می رسید ریختن لباسهای بی استفاده و یا نامناسب برای فصل در آن چمدان باشد اما روش دیگر اینست که به جای خرید  میز برای کنار  تخت از این چمدان ها استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید ثابت نگه داشتن آنهاست. یک شیشه روی آن قرار دهید تا وسایلی که می خواهید روی میز بچینید مرتب بیاستند.

3 ) کتابخانه کشو دار برای نگهداری لوازم حمام 

وسایل قدیمی خانه - زندگی بانوی شهر

از یک کتابخانه که تماما قفسه است یا کتابخانه ای که نیم قفسه و نیمی از آن کشو است می توانید برای قرار دادن وسایل حمام مانند حوله، شامپو یا موارد دیگر استفاده کنید. آن را در حمام یا جایی در دسترس آن قرار دهید.

4 ) صندوقچه به جای میز 

وسایل قدیمی خانه - زندگی بانوی شهر

یک صندوقچه قدیمی دارید که نمی دانید با آن چه کنید و در دکور مدرن خانه امروزیتان جایی ندارد، اشتباه می کنید. به خوبی می توانید از این صندوقچه بعنوان یک میز جلوی مبل استفاده کنید. اگر فکر می کنید برای اتاق نشیمن خیلی ایده مناسبی نیست برای اتاق خواب یا فضاها صمیمانه که بیشتر با دوستانتان وقت خواهید گذراند قرار دهید. می توانید یک عصرانه خوش طعم یا قهوه ای خوش عطر کنار این صندوقچه بخورید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه