پاکسازی بدن با آبمیوه

written by بانوی شهر 30 مهر 1396
پاکسازی بدن با آبمیوه

گفته می شود پاکسازی بدن با آبمیوه از طریق زدودن سموم انباشته در بدن به تقویت قدرت خوددرمانی طبیعی بدن کمک می کند. آبمیوه سیستم بدن شما را سرشار از مواد مغذی قدرتمند و آنتی اکسیدان ها می کند. این می تواند گام اول به سوی تغییر پایدار در سبک زندگی باشد؛ یا با کمک به تغییر ذائقه و ارتباط روانشناختی شما با غذا جهشی در شروع یک برنامه رژیمی کاهش وزن باشد.

نحوه پاکسازی بدن با آبمیوه

3 روز پیش – پاکسازی

  • روزانه 8 لیوان آب بنوشید.
  • خوراکی های مضر را کنار بگذارید : شیرینی، نوشابه های قنددار، بستنی، غذاهای سرخ شده و فست فود را کنار بگذارید.

 در هنگام پاکسازی بدن با آبمیوه

  • روزتان را با یک لیوان آب به همراه لیمو شروع کنید.
  • روزانه 6 لیوان آبمیوه با فواصل 2 ساعت بنوشید.

3 روز پسا- پاکسازی

  • روز اول : میوه ها، سبزی ها و 8 لیوان آب مصرف کنید.
  • روز دوم : آجیل و غلات عاری از گلوتن مصرف کنید.
  • روز سوم : گوشت های ارگانیک، ماهی و غلات دارای گلوتن مصرف کنید.

رژیم، زمان، فعالیت ها، ورزش و نگرش

3 روز پیش – پاکسازی

رژیم غذایی

داشتن یک رژیم سالم و سبک 3 روز قبل از شروع پاکسازی بدن با آبمیوه به کاهش احساس گرسنگی در هنگام پاکسازی کمک می کند. فقط از میوه های تازه، سبزیجات، غلات کامل و تخم مرغ استفاده کنید و روزانه 8 لیوان آب بنوشید. از مصرف الکل، کافئین، شکر، غذاهای فرآوری شده، لبنیات، گوشت قرمز و گلوتن اجتناب کنید.

زمان

برای داشتن یک تجربه بهینه در پاکسازی بدن با آبمیوه، مطمئن شوید که زمان آزاد برای تفکر و استراحت دارید. اگر شرایط عاطفی سخت یا تغییرات بزرگی را در زندگی سپری می کنید از انجام پاکسازی بدن با آبمیوه خودداری کنید. خودتان را برای موفقیت آماده کنید: از دوستان و خانواده بخواهید شما را حمایت کنند یا حتی همراه با شما به پاکسازی بدن با آبمیوه بپردازند! این فهرست را به همراه دلایل در اختیار آن ها قرار دهید تا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در آن ها شکل گیرد.

نگرش

قصد خودتان از انجام پاکسازی بدن با آبمیوه را مشخص کنید. قصد به معنای تعهد به تغییر بخشی از زندگی است که دیگر برای شما کارایی ندارد. از طریق پاکسازی با آبمیوه قصد ایجاد چه چیزی را دارید؟ چه چیز را می خواهید التیام دهید (مانند روابط، بیماری ها، الگوهای فکری)؟ چطور می فهمید که پاکسازی با آبمیوه برای شما موفقیت آمیز بوده است؟ پاسخ این سوالات را بنویسید تا قصد شما از انجام پاکسازی با آبمیوه مشخص شود.

در هنگام پاکسازی

رژیم غذایی

ما رژیم 100 درصدی پاکسازی با آبمیوه را پیشنهاد می کنیم زیرا غذا خوردن سرعت فرایند پاکسازی بدن با آبمیوه را کاهش می دهد. اگر در هنگام پاکسازی با آبمیوه نیاز به غذا خوردن داشتید، میوه های ارگانیک و سبزیجات یا آجیل و دانه های خیس خورده را انتخاب کنید.

ورزش

فقط ورزش های سبک مانند پیاده روی، یوگا و تمرینات کششی انجام دهید. وقتی در حال پاکسازی با آبمیوه هستید، سطح انرژی شما تغییر می کند. پس قبل از ورزش به آنچه بدن تان نیاز دارد توجه کنید.

فعالیت ها

ما پیشنهاد می کنیم همزمان با پاکسازی با آبمیوه به فعالیت های درون نگر مانند نوشتن در دفتر یادداشت، مراقبه، پیاده روی در طبیعت و گوش دادن به موسیقی آرامبخش بپردازید. از مکان های پرسرو صدا و پرجنب و جوش برحذر باشید؛ احتمالاً در هنگام پاکسازی با آبمیوه حساس تر از حالت معمول خواهید بود. باید وقت آزاد زیادی برای مراقبت از خودتان داشته باشید.

3 روز پسا- پاکسازی

رژیم غذایی

پس از پاکسازی به تدریج به خوردن غذاهای جامد روی آورید. در طول سه روز پس از اتمام پاکسازی با آبمیوه، از یک رژیم غذایی مشابه با پیش- پاکسازی پیروی کنید. روز اول بعد از پاکسازی می توانید از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید. در روز دوم، برنج سفید و تخم مرغ و ماست را اضافه کنید. 5 یا 6 روز پس از پاکسازی، مرغ و ماهی یا گوشت را به رژیم خود اضافه کنید. از تجربه پاکسازی با آبمیوه برای ایجاد عادت های غذایی جدید و سالم استفاده کنید.

فعالیت ها

بلافاصله پس از پاکسازی وارد فعالیت های سخت و خسته کننده نشوید. همچنان وقت بگذارید و استراحت کنید و تجربه پاکسازی با آبمیوه را به زندگی تان پیوند دهید.

رژیم پاکسازی با آبمیوه روشی مناسب برای زدودن بدن از موادغذایی نامناسب و آلودگیهای احتمالی است. شما می توانید این پاکسازی را بعد از تعطیلات که توجه زیادی به میزان و مقدار خورد و خوراکتان نداشتید انجام دهید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه