بهترین پنکیک برای پوست چرب کدام است؟

written by هانیه زاهدی 6 شهریور 1397
پنکیک برای پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند، همواره برای آرایش کردن، دلواپس و نگرانند. از آنجاکه چربی تمایل دارد به سطح پوست بازگردد، آرایش روی پوست چرب، سخت و چالش برانگیز بوده و ماندگاری آن را به شدت کاهش میدهد به همین دلیل باید در انتخاب بهترین پنکیک برای پوست چرب به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت توجه داشته باشید.

افرادی که پوست چرب دارند، باید از کرم هایی استفاده کنند، که پایه آب دارند (کرم ممکن است پایه تینری یا الکلی داشته باشد). اگر دسترسی به چنین کرم هایی دشوار است، پنکیک میتواند بهترین گزینه باشد. انتخاب بهترین پنکیک برای پوست چرب  مهم است که پایه آرایش را ثابت نگه دارد و تا حد امکان از بازگشت چربی به سطح پوست جلوگیری کند. یک پنکیک مناسب، با جذب چربی اضافه، پوست را مات نگه داشته و ناهمواری های آن را تا حد زیادی پوشش می دهد. سعی کنید از پنکیکی استفاده کنید که رنگ آن با درجه رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگهای روشنتر حالت پاشیده شدن آرد یا گچ به پوست می دهد.

بهترین پنکیک برای پوست چرب کدام است؟

بانوی شهر لیستی از پنج پنکیک، که از بهترین برندهای شناخته شده برای پوست های چرب هستند، آماده کرده است :

  1. MAC Blot
  2. Bobbi Brown
  3. Maybelline New York Fit Me
  4. Clinique Stay-Matte Sheer
  5. Lakme 9 To 5 Flawless Matte

پنکیک MAC Blot

پنکیک MAC Blot

این پودر یک محصول شگفت انگیز برای پوست های چرب است. این پنکیک می تواند ترشح چربی را کنترل کرده و پایه آرایش را ثابت نگه دارد تا نتیجه کار طبیعی به نظر برسد؛ به علاوه ماندگار بالایی دارد. در مواقعی که قصد دارید سریع آرایش کنید،  این پنکیک برای پوست چرب بهترین انتخاب است.

پنکیک Bobbi Brown

پنکیک Bobbi Brown

این محصول پنکیک پیشنهادی برای پوست های چرب است. این پودر بافتی سبک و یکپارچه روی پوست ایجاد کرده و نقص هایی مانند خطوط و منافذ آن را پنهان می کند. از مزایای دیگر آن می توان به حفظ حالت طبیعی پوست و جذب چربی اضافه اشاره کرد.

پنکیک Maybelline New York Fit Me

پنکیک Maybelline New York Fit Me

با یک بار استفاده از این پودر، متوجه ماندگاری بالای آن خواهید شد. این پنکیک با ایجاد بافتی سبک، نرم و یکپارچه روی پوست، آرایش را ثابت نگه می دارد. به علاوه جلوه ای طبیعی به پوست بخشیده و ترشح چربی را کنترل می کند.

پنکیک Clinique Stay-Matte Sheer

پنکیک Clinique Stay-Matte Sheer

این پنکیک منحصر به فرد، پوست را شاداب نگه داشته و یک بافت نرم روی آن ایجاد می کند. احتیاج به تمدید چند باره ندارد و جاذب چربی های اضافه است.

پنکیک Lakme 9 To 5 Flawless Matte

پنکیک Lakme 9 To 5 Flawless Matte

اگر تمایل دارید که با وجود استفاده از پنکیک، پوست شما طبیعی به نظر برسد، از این محصول استفاده کنید. این پودر آرایشی دارای فرمول ویتامین E بوده، که پوست را تقویت کرده و به خوبی لکه ها و نواقص پوست را پوشش می دهد.

می توانید با امتحان کردن هر یک از محصولات فوق، مناسب ترین و سازگارترین پنکیک برای پوست چرب خود را انتخاب کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه