ایده هایی برای پوشیدن کت چرم زنانه

written by ویدا نورمحمدیان 18 دی 1396
ایده هایی برای پوشیدن کت چرم زنانه

وقتی ازکت چرم حرف می زنیم خانم های شیک پوشی به ذهن می رسند که در همه لباسی زیبا هستند. شاید شما هم خیلی وقتها جرات پوشیدن کت چرم را ندارید یا نمیدانید با چه لباسهایی آن را ست کنید. اینجا به شما ایده هایی برای پوشیدن و انتخاب لباس چرم می دهیم.

1 ) کت چرم مشکی با تاپ مشکی و دامن کوتاه

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

ترکیب رنگهای مشکی با بیشتر رنگها انتخابی محتاط و در عین حال شیک است و زمانیکه مشکی انتخابی شما در جنس چرم ارائه می شود جذابیت این ترکیب را بیشتر می کند. دامن کوتاه باعث می شود کت چرم بیشتر حالت دخترانه به خود بگیرد. نیم بوت این ترکیب را تکمیل می کند. اگر هوا کاملا سرد است از جوراب شلواری کلفت یا جوراب شلواری تور ماهی استفاده کنید. اگر پاهای لاغری دارید به جای این دو از جوراب کلفت تا بالای زانو استفاده کنید.

2 ) یقه اسکی، شلوار تنگ و کفش پاشنه بلند

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

پوشیدن کت چرم برای محل کار یا جاهای رسمی کمی ریسکی است. برای اینکه در یک مراسم رسمی با کت چرمی شیک تر به نظر برسید حتما لباس خود را با کفش پاشنه بلند بپوشید.

3 ) دامن پلیسه با کت چرم و نیم بوت

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

امسال دامن پلیسه کلاسیک بسیار مد و فشن است. یک تی شرت ساده آستین کوتاه یا بلند را داخل دامن پلیسه بگذارید. کت چرم مشکی را روی آن بپوشید و این ست لباس را با نیم بوت پاشنه دار تکمیل کنید.

4 ) سوییت شرت، ژاکت چرم مشکی و شلوار جین

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

این ترکیب می تواند برای یک پیاده روی روزانه یا یک دورهمی دوستانه، بخصوص در فصل سرد بسیار مناسب باشد. همراه با این ست یک نیم بوت بدون پاشنه بپوشید تا ترکیب اسپورت شما را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید:  چگونه لباس های چرم رنگی بپوشیم؟

5 ) تیشرت سفید، شلوار جین وکاپشن چرم

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

این ست ایده مناسبی برای یک دورهمی دوستانه در فصل زمستان هستند. بستن شومیز چهارخانه زیر کت چرمی دور کمر، استایلی چندلایه ایجاد می کند که این روزها بسیار مد است و قطعا تیپ شما را به طور محسوس از بقیه متفاوت می کند. این ست را بر حسب برنامه ای که دارید با کفش پاشنه بلند یا تخت بپوشید.

6 ) کت چرم شتری و شلوار جین مشکی

کت چرم زنانه - مد و زیبایی

همیشه انتخاب کت چرم مشکی احساس امنیت بیشتری میدهد چرا که می توان آن را به راحتی با همه چیز پوشید. اما اگر بخواهید کمی قدم در حوضه فشن فراتر بکذارید و از محدودیتی که دور خود کشیده اید دور شوید می توانید از کت چرم شتری استفاده کنید. این کت را با شلوار جین ست کنید. نیم بوت با پاشنه متوسط می تواند این ست شما را تکمیل کند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه