پیراهن های مناسب فصل تابستان

written by ویدا نورمحمدیان 9 مرداد 1396
پیراهن های مناسب فصل تابستان

مد فصل تابستان لباس های رنگارنگ و راحت است. پیراهن هایی که گل های رنگی و طرح ها و نقش های زیبا دارند. برای میهمانی های این فصل می توانید از این پیراهن ها ایده بگیرید.

1 ) پیراهن گلدار

پیراهن های مناسب فصل تابستان - مد زیبایی

لیست بهترین پیراهن های فصل تابستان، بدون طرح معروف این فصل یعنی گل های بزرگ و رنگارنگ ناتمام خواهد ماند. پیراهن های گلدار تابستانی مناسب میهمانی های دوستانه و غیررسمی است. در کنار این مدل لباس، گردنبند ساده بیندازید چرا که گل های پیراهن به اندازه کافی چشمگیر هستند و اگر چیزی همراه آن بپوشید که خیلی رنگی یا بزرگ باشد باعث شلوغ شدن سبک لباس پوشیدنتان می شود. همه چیز را در کنار پیراهن با پارچه گلدار، ساده و تکرنگ انتخاب کنید.

2 ) پیراهن لی

پیراهن های مناسب فصل تابستان - مد زیبایی

پارچه های طرح جین را کل سال می توانید استفاده کنید و مخصوص یک فصل خاص نیست. اما در انتخاب مدل لباسی که از جنس جین یا طرح آن است، در فصل های مختلف دقت کنید. برای فصل تابستان می توانید یک پیراهن ساده و گشاد لی انتخاب کنید. این مدل پیراهن یکی از گزینه های خوب و زیبا برای فصل بهار است که برای عصرانه های خانوادگی و دوستانه مناسب خواهد بود.

 3 ) پیراهن سفید

پیراهن های مناسب فصل تابستان - مد زیبایی

می خواهید در این فصل در عین ساده بودن جذاب باشید ؟ پیراهن یکدست سفید می تواند بهترین انتخاب شما باشد. پیراهن های سفید در عین حال یکی از اولین انتخاب های فصل های گرم است. همراه با پیراهن سفید می توانید گوشواره های رنگی و چشمگیر بیندازید یا یک کفش زیبا با رنگی جذاب بپوشید. با پیراهن سفید می توانید استایل های متفاوتی داشته باشید.

4 ) پیراهن های یقه قایقی

پیراهن های مناسب فصل تابستان - مد زیبایی

پیراهن هایی که از روی شانه میفتند که معروف به پیراهنهای یقه قایقی هستند. مدل هایی هستند که شانه را آزاد می گذارند از جمله لباس هایی هستند که مناسب فصل تابستانند. این مدل پیراهن ها حالت رسمی دارند و می توان در یک میهمانی رسمی آن را پوشید.آن را با یک کیف ساده همراه کنید و با توجه به رنگ پیراهن رنگ کفشتان را ست کنید. از آنجایی که اصل این مدل برهنه گذاشتن گردن و شانه های شماست پس با گردنبندهایی که بزرگ هستند یا زنجیری درشت دارند این زیبایی را نپوشانید.

گرم شدن هوا باعث می شود که پیراهنهای گشاد با پارچه های نخی و طرحدار مد و استایل تابستان باشند. برای فشن بودن در فصل تابستان، پیراهن های رنگ شاد و روشن بپوشید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه