چه لباسهایی کمر خانم ها را لاغرتر نشان می دهند؟

written by بانوی شهر 24 اردیبهشت 1396
چه لباسهایی کمر خانم ها را لاغرتر نشان می دهند؟

بسیاری از افرادی که به نظر شما خوش پوش و خوش هیکل هستند، اندامی مانند یک مدل ندارند ، بسیاری از آنها با انتخاب لباسی مناسب، کاری می کنند تا اندامشان، حتی به طور موضعی، لاغرتر و باریک تر دیده شود. اگر می خواهید کمر شما در لباس هایتان باریکتر به نظر برسد از روش های زیر استفاده کنید.

  • کمربند ببندید تا لاغرتر دیده شوید

اولین پیشنهاد برای اینکه کمتر خانم ها را لاغرتر نشان دهد، بستن کمربند روی یک پیراهن یا بلوز بلند یکی از قدیمی ترین و در عین حال کارسازترین روش است. کمربندهای پهن چهره ای کلاسیک و جدی به شما می دهند و کمربندهای باریک باعث می شوند دور کمرتان خطی منحنی و غیرمحسوس دیده شود. رنگ کمربند و جنس آن نیز بسیار مهم است و باید با لباس هماهنگی داشته باشد. مثلا می توانید یک کمربند باریک چرمی خاکستری را با یک سوییشرت به همان رنگ ست کنید یا حتی اگر تمایل داشتید رنگی جذاب و نمایان تر برای کمربندتان انتخاب کنید.

  • شلوار فاق بلند بپوشید

چه لباسهایی کمر خانم ها را لاغرتر نشان می دهند؟

شلوارها و دامن هایی که کمر آنها تا روی شکم می آیند، باعث می شود کمر لاغرتر و باریکتر دیده شوند. با این لباس ها باید بلوزی بپوشید که انتهای آن را داخل شلوار بگذارید یا کوتاه باشد که فقط تا روی شکم را بگیرد.

  • لباس هایی با برش یا رنگ متفاوت در قسمت کمر انتخاب کنید

چه لباسهایی کمر خانم ها را لاغرتر نشان می دهند؟

لباس هایی که رنگ قسمت های روی کمرشان متفاوت و تیره تر است مخصوصا برای باریک تر نشان دادن کمر طراحی شده اند. قسمت هایی از لباس که به رنگ تیره تر طراحی می شوند این خطای دید را ایجاد می کنند که جمع تر و کوچک تر هستند، بنابراین اگر می خواهید کمرتان لاغرتر به نظر برسد لباس هایی که تمرکز طراحی آنها روی کمر است را انتخاب کنید.

  • دامن راسته بپوشید

چه لباسهایی کمر خانم ها را لاغرتر نشان می دهند؟

دامن های راسته – راسه به شکلی طراحی شده اند که تمرکز طراحی آنها روی باسن است و همین باعث می شود تا با تضادی که ایجاد می کند کمر را لاغر تر و باریک تر نشان دهد. شاید این دامن ها کمی رسمی به نظر برسند اما برای یک میهمانی دورهمی نیز بسیار زیبا خواهد بود. این دامن ها شما را مرتب و در عین حال شیک جلوه خواهند داد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه