چطور چشم های قهوه ای را زیباتر و درشت تر نشان دهیم

written by بانوی شهر 22 فروردین 1396

آرایش کردن چشمانی که رنگی تیره همانند قهوه ای دارند می تواند بسیار ساده به نظر برسد اما همیشه روش هایی برای بهتر انجام دادن این کار وجود دارد. برای اینکه رنگ چشمانتان را بهتر نشان دهید و کاری کنید که چشمان جذاب تر دیده شوند باید سایه های متفاوتی استفاده کنید. ما برخی از آنها را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

1 ) آرایش چشم تیره با رنگ بنفش

ارایش چشم قهوه ای - آرایشی

بهترین روش برای بیرون کشیدن رنگ چشم و نمایش بیشتر آن، استفاده از رنگهایی است که در چرخه رنگ رو به روی رنگ چشمتان قرار دارند. رنگ بنفش نیز در چرخه رنگ رو به روی رنگ قهوه ای یا فندقی قرار می گیرد بنابراین می تواند گزینه خوبی برای آرایش چشمان شما باشد.

برای این کار ابتدا کمی سایه بنفش روشن پشت پلک بزنید اما خیلی آن را پخش نکنید. روی آن سایه تیره تر بزنید و کمی به گوشه های بیرونی پلک بکشید. سپس با یک سایه مشکی گوشه های بیرونی را تیره کنید. برای اینکه بین رنگها خط و خطوطی باقی نماند با یک براش تمیز روی سایه ها بکشید تا در هم کمی محو شوند.

سایه تیره بنفش بیشتر برای پوست های روشن مناسب است.

2 ) آرایش چشم صورتی روشن

ارایش چشم قهوه ای - آرایشی

با استفاده از رنگهای روشن میتوانید کاری کنید چشمانتان بیشتر خودشان را نشان دهند. سایه چشم صورتی جیغ یا روشن همین کار را برایتان انجام می دهد. برای اینکار پیش از اینکه سایه بزنید از پرایمر استفاده کنید تا از محو و پاک شدن زودهنگام سایه چشم جلوگیری کند. در کنار این رنگ سایه می توانید از خط چشم بنفش نیز استفاده کنید تا آرایش زیباتر و تکمیل شود. این رنگ آرایش بیشتر مناسب پوست های تیره است.

3 ) آرایش چشم مشکی و طلایی

ارایش چشم قهوه ای - آرایشی

طلایی و مشکی ترکیب قدرتمندی هستند. مشکی تضادی زیبا با رنگ چشم ایجاد می کند و رنگ طلایی نیز به خوبی در چشم برق می اندازد.

برای چنین آرایشی، ابتدا کمی سایه بیرنگ پشت چشم بزنید تا رنگ پلکتان با رنگ پوستتان یکی شود سپس با یک براش باریک کمی سایه مشکی روی مژه های پایین بزنید، طوری که یک خط ایجاد کند. با استفاده از سایه مشکی گوشه های بیرونی پلک را نیز خطی محو بکشید. همان را تا روی پلک ادامه دهید. پس از اینکه چشمتان را به این شکل تیره کردید نوبت به رنگ طلایی می رسد. مقداری از رنگ طلایی را وسط و گوشه پلک بزنید. در نهایت آرایش را با یک مژه مصنوعی یا ریمل تکمیل کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه