چطور می توانید به فضای حمامتان روح بیشتری بدهید؟

written by بانوی شهر 2 فروردین 1396
چطور می توانید به فضای حمامتان روح بیشتری بدهید؟

اگر حمام خانه خیلی بی روح است و فکر می کنید فضایی کسل کننده دارد، این تصاویر قبل و بعد این حمام ها حتما به شما نشان خواهد داد که می توانید از یک فضای بی روح محیطی رویایی و جذاب بسازید.

در تصویر اول حمامی می بینیم با یک آینه مستطیل شکل ساده، دیوارهایی با رنگی بی روح، یک سینک ساده با کمدی به رنگ عسلی. حالا فکر می کنید این حمام را نمی توان به یک حمام زیبا تبدیل کرد؟

شاید باور کردنی نباشد، اما این تصویر همان حمام است که این بار برای خود یک کاراکتر دارد. حمامی با آینه ای جذاب تر، دیوارهایی با جزییات بیشتر و کفپوشی که با توجه به رنگ کمدها تغییر کرده است. از چراغ هایی که بالای آینه قرار داده شده است هم نباید بی توجه بگذریم.

فضای حمام - زندگی بانوی شهر

این حمام دکوری کودکانه دارد، پرده ای  با طرح های رنگی در آن استفاده شده که شاید با توجه به فضای حمام اصلا هوشمندانه نبوده است. فکر می کنید چطور می توان این فضا را به یک حمام شیک تر تبدیل کرد؟

ایجاد فضایی نورانی تر، استفاده از رنگ های روشن تر و لوازمی با رنگ های خنثی باعث شده است تا این حمام از حالت کودکانه خارج شده و کمی حس و حال ساحل به خود بگیرد.

فضای حمام - زندگی بانوی شهر

فضایی خالی و بی روحی در این حمام می بینیم. فضایی که در آن صرفا آنچه باید در یک حمام وجود داشته باشد بدون دقت به دکور و زیبایی آن قرار گرفته است. این فضا جای مانور زیادی دارد.

اگر چه از یک رنگ، آن هم سفید برای تغییر دکور این حمام استفاده شده است اما فضای ایجاد شده در این حمام حالا رنگ و بویی دیگر دارد. قالیچه کوچکی به آن اضافه شده و آینه تغییر کرده و کابینت های زیر سینک نیز رنگ سفید هستند.

فضای حمام - زندگی بانوی شهر

شاید بگویید رنگ های به کار رفته در این حمام با هم همخوانی دارند اما این حمام همچنان برای خود کاراکتر خاصی ایجاد نکرده است. می توان تغییرات بیشتری در آن ایجاد کرد تا فضا کمی آرام تر شود.

این حمام به کل تغییر کرده است، دستشویی جایش عوض شده و کنار پنجره قرار گرفته، پنجره حالا نور بیشتری به داخل وارد می کند و برای دوش نیز فضایی شیشه ای در نظر گرفته شده است.

فضای حمام - زندگی بانوی شهر

فضایی تاریک و دلگیر در این حمام ،دوش گرفتن را کار سختی کرده است. هرچند پنجره بزرگی نیز دارد اما این پنجره کمک کافی به روشنایی فضا نمی کند.

به نظر می رسد وارد یک حمام دیگر شده اید. تغییر رنگ دیوارها به سفید و اضافه کردن دکور به این فضا باعث شده این حمام بزرگتر و نورانی تر به نظر برسد.

فضای حمام - زندگی بانوی شهر

با مشاهده این 5 دکور تغییر یافته در حمام ها می بینیم که می توان از فضایی که فکر می کنیم نمی توانیم کار بیشتری برای زیباییش انجام دهیم چه استفاده هایی کرد. شما نیز اگر فکر می کنید فضای حمامتان خیلی کسل کننده و بی روح است از این تصاویر ایده بگیرید و دست به کار شوید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه