چند ایده برای پوشیدن رنگ سرخابی

written by بانوی شهر 12 اردیبهشت 1396
چند ایده برای پوشیدن رنگ سرخابی

صورتی رنگ ملایمی است که در تمام فصول مورد استفاده قرار می گیرد اما شاید بتوان گفت رنگ روشن تر آن مناسب فصل بهار و رنگ تیره تر و به اصطلاح جیغ تر آن مناسب فصل تابستان است. رنگ صورتی بسیار جذاب است و تجربه ثابت کرده است که بیشتر خانم ها عاشق پوشیدن لباس هایی به رنگ صورتی هستند. ما در این مطلب به شما نکات و ایده هایی را برای به کار بردن رنگ صورتی پررنگ در لباسهایتان می گوییم.

1 ) لباس یکدست صورتی بپوشید

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

رنگ سرخابی یا صورتی پر رنگ بسیار جذاب است. پیراهن یکدست این رنگ نیز کاملا مناسب فصل تابستان است. شما در این فصل می توانید به خوبی یک پیراهن صورتی پررنگ را جایگزین پیراهن های مشکی همیشگی در میهمانی ها کنید. همراه با یک پیراهن یکدست صورتی بهتر است رنگهای ثانوی کمتری استفاده کنید و بگذارید این رنگ بیشتر خودش را نشان دهد. شما می توانید همراه با این پیراهن یکدست کفش خود را نیز صورتی انتخاب کنید.

2 ) اکسسوری و زیورآلات صورتی پررنگ انتخاب کنید

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

اگر دوست ندارید لباس یکدست صورتی بپوشید و فکر می کنید این رنگ مناسب شما نیست می توانید این رنگ زیبا را  طور دیگری در لباس هایتان استفاده کنید. از این رنگ در لوازم جانبی و زیورآلات استفاده کنید.شما می توانید از این رنگ برای کیف یا کفش، کنار لباس هایی که رنگی خنثی دارند استفاده کنید تا ببینید چه زیبا این رنگ خودش را نشان می دهد. یک کمربند ساده یا یک کیف صورتی می تواند ظاهر شما را به کل عوض کند.

3 ) با رنگ صورتی به لباس های کم رنگ زندگی ببخشید

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

اگر در کمد لباستان بیشتر لباسهایی به رنگهای اولیه یا خنثی دارید با پوشیدن آنها همراه با یک لباس صورتی پررنگ به آنها زندگی ببخشید. فکر می کنید پولیور مشکی یا بلوز سفیدتان کسل کننده هستند، فقط کافیست تا آنها را با دامن صورتی پررنگ بپوشید تا ببینید چقدر تغییر می کنند.

4 ) از این رنگ در لباس های طرح دار استفاده کنید

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

اگر احساس می کنید این رنگ خیلی برای شما جیغ و پررنگ است می توانید لباس هایی که طرح های متنوع صورتی دارند بپوشید که هم از این رنگ استفاده کرده باشید هم جلوی زیاده از حد صورتی بودن لباستان را بگیرید. برای یک میهمانی عصر تابستان می توانید پیراهنی به تن کنید که گل های صورتی زیبا و شیک دارد یا یک پیراهن ساده طرح دار صورتی را با یک کت صورتی برای ماههای سردتر سال بپوشید.

5 ) قوانین را بشکنید و رنگ صورتی پررنگ را با رنگهای غیرقابل پیش بینی ترکیب کنید

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

پوشیدن رنگ سرخابی - مد و زیبایی

شاید پوشیدن یک لباس صورتی کنار دیگر رنگ ها کمی سخت باشد، چرا که برخی مواقع ممکن است هر دو رنگ زیبایی یکدیگر را بگیرند و در نمایش با یکدیگر رقابت کنند. اما بد نیست گاهی این قانون را بشکنید و از رنگ صورتی کنار سایر رنگها استفاده کنید. شما می توانید یک شلوار صورتی را با بلوز قرمز همراه کنید یا اگر می خواهید رنگهای سردتر استفاده کنید صورتی را کنار آبی یا سبز روشن به کار بگیرید. در ساده ترین حالت می توانید رنگ کفشتان را متفاوت در نظر بگیرید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه