چند روش دکور خلاقانه برای شخصیت بخشیدن به خانه

written by ویدا نورمحمدیان 29 شهریور 1396
چند روش دکور خلاقانه برای شخصیت بخشیدن به خانه

هر اتاق و خانه ای با توجه به دکوری که دارد یک شخصیت و داستان همراه خود خواهد داشت. اگر می خواهید با تغییرات جزیی قسمتی از آن را طوری تغییر دهید که در عین ساده بودن به چشم بیاید می توانید از این روش ها استفاده کنید.

1 ) رنگی جدید به آن بدهید

دکور خلاقانه - زندگی بانوی شهر

یکی از سریع ترین و اقتصادی ترین روش ها برای داشتن دکور خلاقانه و تغییری اساسی در فضای خانه استفاده از رنگی جدید است. برای مثال اگر دیوارهای اتاق رنگی سفید دارند شما با مبلمان رنگی می توانید کاری کنید که این بیرنگ بودن دیوارها خیلی به چشم نیایند و خسته کننده نشوند. یا اگر علاقه مند هستید این تغییر رنگ را روی دیوار اعمال کنید یکی از دیوارها که بیشتر در معرض دید است را با رنگی متفاوت و زیبا رنگ کنید. رنگ آبی برای حمام و رنگ بنفش برای پذیرایی گزینه هایی مناسب برای داشتن دکور خلاقانه است . اگر می خواهید اتاق فرزندتان را کمی رنگی تر کنید می توانید برای آنها جعبه های رنگی جهت جمع کردن اسباب بازی هایشان تهیه کنید.

2 ) استفاده از گروه های سه تایی برای دکور خلاقانه

دکور خلاقانه - زندگی بانوی شهر

وقتی می خواهید لوازم تزیینی در اتاقتان استفاده کنید مثلا تابلو های نقاشی به دیوار بیاویزید بهتر است از گروههای سه تایی ایده بگیرید با این تفاوت که آنها را در اندازه های متفاوت انتخاب کنید. می توانید از سه گلدان در سه اندازه متفاوت استفاده کنید یا سه تصویر در سایزهای مختلف روی دیوار بیاویزید. این روش به شما کمک می کند  تا با استفاده از  این لوازم تزیینی به فضا هارمونی و زیبایی، و همراه با  دکور خلاقانه دهید.

بیشتر بخوانید:  دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، 12 ایده ی شیک

3 ) از علاقه مندیهایتان کمک بگیرید 

دکور خلاقانه - زندگی بانوی شهر

به گیاهان علاقه دارید یا در اوقات فراغتتان نقاشی می کشید؟ شما می توانید از آنچه خلق می کنید برای تزیین و دکور خلاقانه خانه تان کمک بگیرید. اگر تصمیم بگیرید چنین کاری انجام دهید و هنرتان را در معرض نمایش قرار دهید باعث می شود با دقت بیشتری به کارتان بپردازید. شما حتی به سادگی می توانید میز کوچک داخل اتاق را رنگ کنید یا یک نقاشی زیبا که خودتان کشیده اید را به دیوار بیاویزید و با اینکار به فضای اتاق با آنچه علاقه مند هستید شخصیت ببخشید.

4 ) چیزی جدید خلق کنید 

دکور خلاقانه - زندگی بانوی شهر

اگرچه شما می توانید لوازم زیبا و خلاقانه از فروشگاه ها بخرید، اما اگر تصمیم ندارید وسیله ای از اتاق را مجددا خریداری کنید می توانید در آن تغییراتی ایجاد کرده و وسیله ای جدید خلق کنید. ساده ترین راه این است که آن را رنگ کنید. رنگ جدید کاملا شخصیت جدیدی به آن وسیله می بخشد و به نظر می رسد تکه جدیدی خریده اید، این در حالیست که با هزینه کمتر شما وسیله ای جدید را به خانه تان آورده اید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه