چه جواهراتی را با چه مدل سویشرتی ست کنیم؟

written by بانوی شهر 19 اسفند 1395
چه جواهراتی را با چه مدل سوییشرتی ست کنیم؟

فصل سرما فصل روی کار آمدن لباس های گرمتر است که محبوب ترین آنها سویشرت ها یا پولیورها هستند که از لحاظ مدل تنوع بسیاری دارند. در کنار اینکه رنگ و مدل یک سویشرت در انتخابش نقش بسزایی دارد، داشتن جواهرات مناسب نیز در کنار سویشرت می تواند نقش یک مکمل نهایی را ایفا کند. برای یک میهمانی در حال آماده شدن هستید و نمی دانید باید همراه با سویشرت زیبایی که به تن کرده اید چه زیورآلاتی استفاده کنید، کافیست این مطلب را دنبال کنید تا به شما در انتخاب جواهرات مناسب با مدل پولیورتان کمک کند.

1 ) یقه اسکی

مدل سوییشرتی - مد و زیبایی

لباس های یقه اسکی همانطور که از نامشان پیداست لباس هایی هستند که تمرکز مدل بر یقه است و از آنجایی که یقه این نوع لباس ها تا روی گردنتان می آید ، خیلی جای مانور برای گوشواره نخواهید داشت. پس بهتر است گوشواره ای که همراه با این مدل لباس استفاده می کنید گوشواره های ساده تروکوچکتر باشند. از سوی دیگر یک گردنبند با زنجیر کوتاه همراه با چنین یقه ای خودش را نشان نمی دهد، اگر از آن دسته افرادی هستند که دوست دارید گردنبند، گردنتان بیندازید، همراه با این مدل سویشرت بهتر است از گردنبندی که زنجیر آن بلندتر است و طرح چشمگیرتری دارد استفاده کنید.

2 ) هودی ( سویشرت کلاه دار )

مدل سوییشرتی - مد و زیبایی

هودی ها مدل های اسپورتی هستند برای همین اگر می خواهید همراه با این مدل لباس زیورآلاتی استفاده کنید باید طرح های ساده تر را انتخاب کنید. از آنجایی که این نوع سویشرت کلاه دارد، شما نمی توانید آن را با گردنبند ست کنید پس بهترین گزینه شما استفاده از گوشواره های ساده است.

3 ) یقه قایقی

مدل سوییشرتی - مد و زیبایی

هرچند سویشرت عموما لباس های گرمی هستند اما برای یک میهمانی می توانید انتخاب های متنوع تری داشته باشید و سویشرتی انتخاب کنید که در عین گرم بودن یقه آن باز است و روی شانه ها میافتد. همراه با این مدل سویشرت نیز بهتر است هیچ گردنبندی نیندازید و به جای آن یک انگشتر زیبا و یا ساعت چشمگیر دست کنید.

4 ) جلیقه

مدل سوییشرتی - مد و زیبایی

مدل سوییشرتی - مد و زیبایی

جلیقه ها یا سویشرت هایی که آستین ندارند معمولا جلو باز هستند. زیر چنین لباسی یک لباس خنک تر اما آستین بلند و زیبا به تن کرد تا آن را تکمیل کند و برای تکمیل تیپ خود  یک گردنبند زیبا همراه آن به گردن بیاندازید تا کاملا تیپی متفاوت داشته باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه