جدیدترین مدل های کتانی پاییزی زنانه

written by هانیه زاهدی 2 آبان 1398
کتانی پاییزی

یک قاعده ساده در مورد کتانی وجود دارد : که آن را با هر آنچه که دارید و هر آنچه که می خواهید، میتوانید بپوشید. نمی توان از میزان تاثیری که کتانی و کفش های ورزشی در صنعت مد و البته کمدهای ما داشته اند، چشم پوشی کرد. این کفش های شیک با برندهای نام آشنایی چون Nike، Adidas، Reebok، Puma، Jordan و… همواره یکه تاز عرصه مد اسپرت بوده و برای فصول مختلف سال، کتانی های مناسب با آن فصل را روانه بازار کرده اند. کتانی پاییزی نیز متناسب با آب و هوای این فصل بوده و معمولا از چرم های سبک و ضد آب تهیه می شوند. اولین کتانی ها به طور رسمی در سال 1923 برای ورزش بسکتبال تولید شدند و از آن زمان تاکنون در اندازه و طرح های زیبا و متنوع، در اختیار همگان قرار گرفتند.

بانوی شهر قصد دارد در این مقاله شما را با جدیدترین مدل های کتانی پاییزی زنانه آشنا کند.

کتانی پاییزی زنانه

جذابترین مدل های کتانی پاییزی

کتانی های نئونی رنگ نایک Nike که اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده، یکی از ترندهای پاییز 2019 است. کمپانی های مختلف تولید کفش ورزشی با توجه به این موضوع، کتانی های نئونی با رنگهای مختلفی را روانه بازار کرده اند.

برای داشتن یک استایل جذاب پاییزی مقاله جذاب ترین رنگ موی پاییزی ۲۰۱۹ را بخوانید.

کتانی پاییزی

از زیبایی و جذابیت کتانی های سیلوئت Silhouette نمی توان چشم پوشی کرد. ترکیب خلاقیت و طراحی بادوام را می تواند در این کتانی پاییزی به وضوح مشاهده کرد.

کتانی پاییزی

شاید یکی از کتانی های ساقدار بوفالو لاندن Buffalo London انتخاب امسال شما برای فصل پاییز باشد. ساقدار بودن این کتانی نشان از تناسب کامل آن برای فصول سرد سال دارد.

کتانی پاییزی

از گوچی رایتون Gucci Rhyton’s می توان به عنوان یک کتانی سبک و روزمره یاد کرد که در عین راحتی، بادوام بوده و مورد پسند خانم های جوان است.

کتانی پاییزی

نمی شود که صحبت از کتانی پاییزی باشد و برند Adidas در میان برترین ها قرار نگیرد. سبک “یزی استاتیک” به کمک نوآوری و خلاقیت توانسته با استایل های مختلف خود را هماهنگ کند.

کتانی پاییزی

مزیت کتانی های تمام سفید در این است که می توانید آن را با هر رنگ لباسی ست کنید. به علاوه کارایی بسیار زیاد آن از دورهمی های دوستانه گرفته تا دانشگاه و محل کار، سبب شده تا همواره در لیست محبوبترین های فصل باقی بماند.

برای داشتن آرایشی پاییزی خواندن مقاله جذابترین رنگ های رژ لب پاییزی ۲۰۱۹ پیشنهاد میشود

کتانی پاییزی

کتانی پاییزی

فستیوال رنگ ها را می توان در این طرح کتانی به وضوح مشاهده کرد. کسانیکه طرفدار طرح های رنگارنگ هستند، بدون شک از این مدل استقبال بیشتری می کنند. برای تناسب استایل پاییزی بهتر است این سبک کتانی با رنگهای خنثی همراه شود.

کتانی پاییزی

کتانی پاییزی

طرفداران سبک های کلاسیک بدون شک Tailwind را به خاطر دارند که حضورش در چند سال اخیر کمرنگ شده بود اما امسال دوباره پرقدرت ظاهر شده است.

کتانی پاییزی

ممکن است ایتیس Eytys ظاهری ظریف نداشته باشد اما دوام و استحکام آن مثال زدنی بوده و به نوعی نماینده کتانی های عاجدار است؛ به خاطر همین ویژگی، طرفداران خاص خود را نیز دارد.

کتانی پاییزی

یک کتانی پاییزی با طراحی زیبا و رنگهای خنثی از برند کَت Cat، می تواند انتخاب مناسبی برای این فصل باشد. یک محصول عاجدار، سبک و راحت که پا در آن احساس خستگی نمی کند.

کتانی پاییزی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه