بهترین کرم های ضدآفتاب ایرانی را بشناسید

written by ژاله نوذری 19 مرداد 1397
بهترین کرم های ضدآفتاب ایرانی

پوست انسان نمی تواند در برابر اثرات منفی نور خورشید به تنهایی مقاومت کند. کرم های ضد آفتاب یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی برای حفظ زیبایی پوست محسوب می شوند. عواملی همچون تغییرات آب و هوایی، تابش نور خورشید و درجه حرارت بر پوست تاثیر می گذارد و اگر مراقبت مناسب صورت نگیرد، ممکن است پوست آسیب ببیند. بدین خاطر اکثر افراد به ویژه خانم ها دنبال یافتن کرم های ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست هستند. بانوی شهر شما را با بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی آشنا می سازد.

بعضی از افراد به دلایل مختلفی پوست حساسی دارند. تحریک پذیری پوست در این افراد شایع تر از دیگران است و التهاب و یا سوختگی می تواند سریع تر بر پوست آنان تاثیر بگذارد. به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب راه حل خوبی به نظر می رسد. ضد آفتاب های ایرانی انواع مختلفی دارند که مهمترین آن شامل :

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلاکرم ضدآفتاب دکتر ژیلا کرمی منحصر به فرد با ترکیبی و بهره گیری از تکنولوژی جدید با خاصیت حفاظت فوق العاده در برابر نور خورشید، ضد التهاب، ضد قرمزی پوست و ضدپیری می باشد. ضدآفتاب دکتر ژیلا یک کرم محافظ سلول های پوستی در برابر اشعه هایی UV و اشعه ماورا بنفش است.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF 63 :

  • فرآوری شده با فناوری نانو برای افزایش محافظت کنندگی در برابر نور آفتاب
  • دارای گل بابونه و گیاه آلوئه ورا برای تسکین التهاب و قرمزی پوست
  • دارای عصاره های گیاهی
  • حاوی ویتامین C و E
  • جلوگیری از خشکی پوست و مرطوب کننده گیاهی قوی
بیشتر بخوانید:  چرا باید در فصل پاییز هم کرم ضد آفتاب بزنیم؟

کرم ضد آفتاب هیدرودرم

کرم ضد آفتاب هیدرودرماین کرم حاوی مواد تشکیل دهنده ی طبیعی مانند دی اکسید تیتانیوم همراه با روغن های گیاهی و دیگر مواد خاص در فرمولاسیون ویژه آن است. این کرم ضد آفتاب باعث به حداقل رسیدن اثرات آلرژیک می شود، همچنین اثرات منفی و عوارض جانبی در هنگام بارداری یا برای کودکان وجود ندارد.

به طور معمول استفاده از مواد شیمیایی حتی به عنوان کرم های ضد آفتاب باعث ایجاد حساسیت در برخی افراد می شود. همچنین استفاده از محصولات شیمیایی برای زنان باردار و کودکان توصیه نمی شود؛ اما ترکیبات جدید کرم ضدآفتاب هیدرودرم این حساسیت ها و ممنوعیت را رفع نموده است.

کرم ضدآفتاب سی گل

کرم ضدآفتاب سی گل

یکی از پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب ایرانی کرم سی گل است که پوست شما را در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند و حاوی ترکیبات تقویتی برای جوانسازی و شادابی پوست می باشد. همچنین این کرم حاوی ویتامین E بوده، که از خشکی پوست جلوگیری می کند. کرم سی گل پوست شما را از اشعه های مضر IR ،UVB و UVA محافظت می کند.

کرم ضدآفتاب آردن

کرم ضدآفتاب آردن

این کرم حاوی عصاره بابونه می باشد و جز پرکاربردترین کرم های ضد آفتاب ایرانی است. ترکیبات این کرم حاوی مرطوب کننده و نرم کننده بوده و پوست شما را لطیف می کند. این کرم برای تمام سنین مناسب و در برابر تعریق مقاوم است.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه