پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان کدامند؟

written by ویدا نورمحمدیان 8 دی 1396
پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان کدامند

شاید برای شما هم جالب باشد، بدانید محصول آرایشی که خریداری می کنید چه جایگاهی در جهان دارد. آیا برند آرایشی که شما استفاده می کنید در جهان نیز مطرح است و خریداری می شود؟ در بین تمامی برندهای آرایشی مطرح جهان کدام برندها بیشتر نظر مشتریان خود را جلب کرده اند؟ ما در این مطلب با توجه به کیفیت، قیمت و میزان فروش محصولات آرایشی در سراسر جهان به شما می گوییم پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان کدامند.

اورئال پاریس (L’Oreal Paris)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

نام برند آرایشی اورئال نامی آشنا برای بسیاری از افراد است. شرکت لورئال محصولات آرایشی خود را در دسته بندی های مختلف از جمله محصولات آرایش صورت، محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات جوانسازی پوست و موارد دیگر ارائه می کند. محصولات آرایشی اورئال از کیفیت و قیمت مناسبی در سراسر جهان برخوردار هستند. این برند آرایشی محبوب در پنج سال گذشته 85 جایزه در زمینه های مختلف دریافت کرده است که این میزان بیشترین تعداد جایزه در بین برندهای آرایشی دیگر است.

مک (MAC)

 

محصولات آرایشی مک همیشه یکی از برترین و با پرستیژترین محصولات در آمریکا بوده اند ، این برند آرایشی چهارمین برند بزرگ محصولات آرایشی است که محصولات آرایشی آن در بیش از 120 کشور جهان به فروش می رسد. برند آرایشی مک در فضای مجازی بیش از هر برند دیگری مورد توجه قرار گرفته است و محصولات با کیفیت آن در میان پرفروش ترین محصولات آرایشی جهان رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند.

شنل (Chanel)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

شنل یکی از قدیمی ترین برندهای آرایشی است که این قدمت و تجربه را به خوبی می توان در محصولات زیبایی و آرایشی آن مشاهده کرد. شنل محصولات آرایشی مختلفی دارد اما چیزی که آن را بیش از همه مطرح می کند، عطر و ادکلن ها هستند که در آمریکا در بالاترین رتبه در این دسته بندی قرار می گیرد. در بازار لوازم آرایشی برند شنل در رتبه نهم می ایستد و این برند به طور کل در دنیای محصولات زیبایی رتبه پنجم را دارد. با اینکه بیشترین فروش محصولات برند شنل همچنان ادکلن های آن هستند اما به خوبی توانسته اند نام این برند را در رتبه سوم پرفروش ترین برندهای آرایشی قرار دهند. برند آرایشی شنل در پنج سال گذشته 54 جایزه در دسته بندی های مختلف دریافت کرده است.

نوتروژنا (Neutrogena)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

برند نوتروژنا در حال حاضر بازار وسیعی از محصولات مراقبت از پوست را در دست دارد و پرفروش ترین در این دسته از محصولات زیبایی بوده است. از محبوب ترین محصولات زیبایی برند نوتروژنا می توان به کرم های مرطوب کننده، کرم ضد جوش و کرم جوانسازی پوست آن اشاره کرد. این برند آرایشی نیز در پنج سال گذشته 60 جایزه دریافت کرده است.

اربن دیکی (Urban Decay)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پالت رنگهای سایه چشم برند اربن دیکی که در رنگهای متنوع به بازار ارائه شد بسیار مورد توجه قرار گرفت و از جمله پرفروش ترین محصولات آرایشی این برند لقب گرفت. به راحتی می توان گفت هیچ پالت سایه چشم دیگری در بازار نتوانست به این اندازه نظر مشتریان خود را جلب کند.

میبلین نیویورک (Maybelline New York)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

قدرت برند میبلین در مدرن بودن آن است. برندی که سن آن به 101 سال می رسد هنوز هم بازار جوانان را در دست دارد. ازمحبوب ترین محصولات آرایشی برند میبلین می توان به ریمل های آن اشاره کرد که در میان محصولات آرایش چشم در رده بسیار بالایی قرار دارند.

بنفیت (Benefit Cosmetics)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

این جمله پیام تبلیغاتی برند بنفیت است : ” خنده بهترین آرایش است ” و قطعا با مشاهده محصولات برند بنفیت لبخند روی لبانتان خواهد آمد. این برند آرایشی ششمین برندی است که بیشترین جستجو در موردش انجام گرفته است.

استی لادر (Estée Lauder)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

 

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

استی لودر یکی از محبوب ترین برندهای زیبایی است که در آمریکا در میان معتبرترین برندها رتبه سوم را داشته، همچنین رتبه چهارم بزرگترین تولید کنندگان آرایشی جهان را نیز به خود اختصاص داده است. این شرکت که در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی ، عطر ، رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی لوکس فعالیت دارد در بین پرفروش ترین ها در رتبه هشتم قرار دارد.

داو (Dove)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

محال است کسی نام برند داو را در محصولات بهداشتی از جمله صابون به یاد نداشته باشد. اگرچه صابون داو را می توان محبوب ترین محصول این برند دانست اما سایر محصولات آن از جمله کرم های مرطوب کننده و آرایش پاک کن ها نیز به خوبی توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

لانکوم (Lancôme)

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

پرفروش ترین برندهای آرایشی جهان

لانکوم یک برند معتبر زیبایی و آرایشی فرانسوی است که محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند. اگرچه این شرکت در حال حاضر زیرمجموعه ای از گروه اورئال می باشد اما محصولات خود را نیز در زمینه عطر، ترکیبات معطر، رنگ مو و لوازم آرایشی به بازار عرضه می کند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید