هفت روش شیک و جذاب برای پوشیدن رنگ خردلی

written by ویدا نورمحمدیان 13 اسفند 1395
هفت روش شیک و جذاب برای پوشیدن رنگ خردلی

رنگ خردلی شاید رنگی نباشد که در نگاه اول بخواهید بخرید و بپوشید، یا همانند رنگ های دیگر در هر محفلی آنرا ببینید. شاید این رنگ، سرزندگی و شادابی رنگ های پراستفاده را نداشته باشد، اما شما همچنان می توانید در رنگ خردلی بدرخشید و زیبا دیده شوید، فقط به شرطی که بدانید این رنگ زیبا را چطور به کار ببرید تا سرزندگی خودش را به دست بیاورد. ما در این مطلب به شما ایده هایی برای پوشیدن این رنگ می دهیم تا شاید شما هم بتوانید این رنگ را به کلکسیون لباس های رنگی داخل کمدتان اضافه کنید.

1 ) زیورآلات خردلی :

هرقدر رنگ خردلی در کنار رنگ های تیره ای که به رنگ های زمین مشهور هستند، همانند قهوه ای، کبود و یا سبز، جذابیت خودش را از دست می دهد، در کنار رنگ هایی که روشن هستند و یا همراه با رنگ آبی جین و طیف های دیگر رنگ آبی، به خوبی خودش را نمایان می کند. شما می توانید از زیورآلات و البسه جانبی به این رنگ همانند شال گردن، کلاه، کمربند، گردنبند و غیره در کنار پیراهن هایی به رنگ آبی، یا شلوار لی یا بلوزها و ژاکت هایی که رنگ آبی در آنها به کار رفته استفاده کنید.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

2 ) استفاده از رنگ خردلی در بالاتنه لباس :

اگر شما طرفدار رنگ های جیغ و نئونی نیستید و نمی خواهید رنگ زرد روشن بپوشید به خوبی می توانید رنگ خردلی را جایگزین آن کنید ، از آنجایی که این رنگ طیف رنگی زرد است ولی کمتر از آن جیغ است می تواند انتخاب خوبی باشد. این رنگ برای خانم هایی که رنگ پوست تیره دارند و یا آنهایی که هایلایت های قرمز و طلایی در موهایشان دارند جذاب تر خواهد بود. پولیورهای بافته شده در رنگ خردلی بسیار فشن تر و شیک تر از طرح های ساده سفید یا کرم و خاکستری هستند و باعث می شود چهره شما بازتر شود.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

3 ) دامن خردلی :

اگر فکر می کنید شلوار خردلی برای شما جذاب نیست، در عوض دامن خردلی می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. چه دامن بلند به این رنگ بپوشید چه دامن کوتاه، راسته یا کلوش، دامن خردلی خیلی زنانه و شیک است. شما به خوبی می توانید این رنگ دامن را با بلوز های زیبای طرح دار ست کنید.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

4 ) پیراهن خردلی :

پیراهن خردلی بسیار کلاسیک و زنانه است، برای اینکه پیراهن در این رنگ شما را جذاب تر نشان دهد پیراهن بلند با طرح های ساده انتخاب کنید. اگر می خواهید چهره مدرن تری در این رنگ پیراهن داشته باشید مدل هایی که برش بیشتری دارند و متالیک هستند می توانند برای شما مناسب باشند.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

5 ) کت خردلی :

کت های خردلی برای فصل پاییز بسیار زیبا خواهند بود. کت های پشمی بیشتر مناسب فصل زمستان هستند و کت های بلند نیز چهره ای کلاسیک و شیک به شما می دهند. برای پوشیدن لباس های دیگر در کنار کت های خردلی بهتر است از رنگ های تیره تر یا خنثی استفاده کنید که رنگ خردلی بهتر خودش را نشان دهد.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

رنگ خردلی - مد و زیبایی

6 ) ست خردلی :

اگر می خواهید به دهه 70 باز گردید ، با پوشیدن یک کت و شلوار زیبا در رنگ خردلی به خوبی می توانید به این دهه باز گردید. هر چند اگر نگاهی به این لباس ها بیندازید می بینید خیلی هم قدیمی نیستند و با مد روز تفاوت چندانی ندارند.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

7 ) لباس های طرح دار خردلی :

اگر طرفدار لباس های طرح دار هستید به راحتی می توانید لباسی انتخاب کنید که در طرح هایش رنگ خردلی به کار رفته است. طرح های راه راه ، چهار خانه یا گلدار و خال خالی اگر در کنار رنگ مناسب قرار بگیرند به خوبی می توانند یک لباس طرح دار زیبا در رنگ خردلی باشند.

رنگ خردلی - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه