ژل ابرو چیست؟ روش های استفاده از آن

written by هانیه زاهدی 18 خرداد 1399
ژل ابرو

ژل ابرو یک محصول آرایشی جذاب بوده که با حالت دادن، تقویت کردن و حجیم کردن ابروها بدون حالت چسبندگی، به کسانی که می خواهند با کمترین زحمت زیبا و دلربا باشند، کمک شایانی کرده است.

برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات آرایشی، هیچ چیز بهتر از این نیست که یک محصول آرایشی، جزء مصارف روزانه مشتریانشان باشد؛ در چند سال اخیر نیز ژل ابرو برای کسانیکه ابروهای تُنُک و کم پشتی دارند، مصرف روزانه پیدا کرده است.

این ژل به اشکال و رنگ های مختلفی تولید می شود که معمول ترین شکل آن به صورت ریمل بوده که حتی به آن ریمل ابرو نیز گفته می شود.

سازندگان این محصول ادعا دارند که نوع تقویتی آن علاوه بر حالت دادن و مرتب کردن ابروها، به تقویت و رویش آنها نیز کمک می کند.

بانوی شهر قصد دارد در این مقاله شما را با ژل ابرو و نحوه استفاده از آن آشنا کند.

درباره ژل ابرو بیشتر بدانیم

ماریبث مَدرون Maribeth Madron، کارشناس جهانی ابرو درباره استفاده از این محصول چنین می گوید: “درست همانطور که از ژل مو برای حالت دادن و فیکس کردن موهای خود استفاده کرده تا شیک و مرتب باشید، این محصول نیز برای حالت دادن، مرتب کردن و تکمیل جذابیت چهره، ضروری به نظر می رسد.

هیچکس دوست ندارد با ابروهای کم پشت و نامرتب در بین مردم در حال رفت و آمد باشد. ژل های ابرو معمولا شفاف و بی رنگ هستند.

کسانیکه ابروهای پرپشتی دارند، تنها برای فرم گرفتن ابرو از آن استفاده می کنند. اما افرادی که ابروهایی کم پشت دارند، رنگ های تیره تر نظیر خاکستری را انتخاب کرده تا علاوه بر حالت دادن به ابروها، رنگ آنها را کمی تیره کرده تا حجیم تر به نظر برسند.”

بیشتر بخوانید:  شیدینگ ابرو (Shading) چیست؟

ژل ابرو

روش هایی نظیر تتو کردن و هاشور ابرو که خانم ها برای پر کردن ابروهای خود استفاده می کنند علاوه بر صرف هزینه و تحمل درد زیاد، نیاز مجدد به ترمیم داشته و ممکن است حتی پس از انجام آنها، مدل دلخواهشان نباشد که در غیر این صورت پاک کردن و تغییر مدل، آن مشکل دیگری خواهد بود.

اما استفاده از ژل ابرو روشی بی خطر و کم هزینه برای داشتن ابروهایی زیباست که روزانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نحوه استفاده

اگر ابروهایی پرپشت دارید که خوشبحالتان! تنها کافی است آنها را به کمک یک شانه ابرو مرتب کرده و اگر احیانا زیادی بلند هستند، با یک قیچی ابرو کوتاهشان کرده و سپس توسط ژل ابرو آنها را به طرف بالا حرکت دهید.

بعد از چند بار انجام این کار، تنها 30 ثانیه بعد، ابروهایی مرتب، خوش حالت و فرم گرفته داشته که تا ساعتها از زیبایی آن لذت خواهید برد.

اما اگر ابروهایی نازک یا کم پشت دارید، پس از مرتب کردن ابروها، حتما از یک ژل ابروی تیره رنگ نظیر قهوه ای یا خاکستری استفاده کنید تا نتیجه آن برایتان رضایت بخش باشد.

برخی از خانم هایی که ابروهایی تُنُک دارند، قبل از استفاده از ژل ابرو معمولا از سایه یا مداد ابرو استفاده می کنند. استفاده مکرر از مداد ابرو، خود باعث ریزش بیشتر ابروها شده که استفاده از آن توصیه نمی شود.

اما اگر سایه ابرو استفاده می کنید، توجه داشته باشید تا رنگ آن خیلی تیره تر و یا روشنتر از رنگ ابروهای خودتان نباشد تا ناهماهنگی مشخصی در چهره تان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:  انواع مدل های هاشور ابرو

پس از استفاده از سایه، به کمک ژل، ابروهایتان را به طرف بالا شانه زده و بگذارید تا خشک شود.

ژل ابرو

نکته مهم: قبل از استفاده از هر نوع محصول آرایشی، به خاطر داشته باشید که حتما صورت خود را با آب و صابون یا پاک کننده های آرایشی به خوبی تمیز کرده تا با از بین بردن چربی های اضافی پوست، نتیجه رضایت بخشی از آرایش خود داشته باشید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه