چند نکته برای ست کردن کفش ورزشی

written by ویدا نورمحمدیان 13 تیر 1396
چند نکته برای ست کردن کفش ورزشی

کفش های اسپورت از محبوب ترین انتخاب ها برای بسیاری از خانم ها هستند. آنهایی که همیشه نمی توانند کفش های پاشنه بلند یا زنانه بپوشند و با این کفش های ساده و به اصطلاح ورزشی راحت تر قدم می زنند. هیچ قانونی برای اینکه کفش های ورزشی یا کتانی را فقط در باشگاه بپوشید وجود ندارد. شما به راحتی می توانید این کفش ها را علاوه برست کردن با شلوار جین، با دامن  و حتی پیراهن نیز بپوشید. اما بد نیست برخی نکات را برای انتخاب این نوع پوشش رعایت کنید.

1 ) پاچه شلوارتان را تا بزنید

 ست کردن کفش ورزشی -  مد و زیبایی

وقتی کفش های اسپورت را با شلوار جین پا می کنید و قد شلوارتا روی کفش می آید، بهتر است کمی آن را تا بزنید تا از زبانه کفش فاصله گرفته و کمی از مچ پایتان مشخص شود. یکی از دلایل این کار اینست که بگذارید کفش خودش را نشان دهد و هیچ قسمتی از آن زیر شلوار پنهان نشود. اگر نمی خواهید شلوارتان را کوتاه کنید، تا زدن پاچه های آن کافیست.

2 ) جوراب بلند نپوشید

 ست کردن کفش ورزشی -  مد و زیبایی

همانطور که گفته شد، علاوه بر اینکه نیاز است کفش به خوبی خودش را نشان بدهد، فاصله بین کفش و پاچه شلوار نیز نباید با جوراب پوشانده شود. بهتر است یا جوراب پا نکنید یا جوراب کوتاه بپوشید که خودش را بیشتر از کفش، نمایان نکند و دیده نشود.

3 ) لباس های تک رنگ بپوشید

 ست کردن کفش ورزشی -  مد و زیبایی

 ست کردن کفش ورزشی -  مد و زیبایی

پوشیدن لباس های تک رنگ یا راه راه های ساده، بسیار کلاسیک است. می توانید یک شلوار سفید زیبا را با کفش کانورس رنگی ست کنید. رنگ کفشتان نیز می تواند با کیف، شال یا قسمتی از لباستان ست شود.

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع کفش پاشنه دار زنانه

4 ) رنگ کفش و پیراهنتان را ست کنید

 ست کردن کفش ورزشی -  مد و زیبایی

اگر می خواهید کفش ورزشی را با یک پیراهن یا دامن بپوشید بهتر است رنگی انتخاب کنید که با رنگ لباستان یکرنگ است. البته انتخاب رنگی کاملا متفاوت نیز بسیار شیک خواهد بود اما اگر نگران هستید که خیلی متفاوت به نظر برسید و دوست ندارید خیلی به لباس پوشیدن شما توجه شود رنگی انتخاب کنید که همرنگ لباستان باشد. این را نیز در نظر داشته باشید که طول  دامنتان تا روی زانو باشد تا هماهنگی بیشتری با کفش ورزشی خواهد داشت.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید