چه رنگ هایی را با رنگ قهوه ای بپوشیم ؟

written by ویدا نورمحمدیان 6 اسفند 1395
چه رنگهایی با رنگ قهوه ای بپوشیم

رنگ مشکی بدون شک برای اکثر ما اولین رنگ انتخابی است چرا که به نظرمان می توانیم با هر رنگی آن را بپوشیم، اما در عین حال مشکی کسل کننده است، نمی توان همه جا مشکی پوشید و از همه مهم تر برای شاداب تر شدن نیاز به لباس های رنگی تر داریم. این بار به سراغ رنگ قهوه ای می رویم، با دانستن اینکه چه رنگ هایی می توانیم با رنگ قهوه ای بپوشیم می توانیم این بار که برای خرید به فروشگاه رفتیم به جای خرید لباس مشکی رنگ قهوه ای آن را انتخاب کنیم و تغییری در استایل و سبک لباس پوشیدنمان بدهیم. قهوه ای نیز رنگی کلاسیک و در عین حال جذاب است که اگر آن را با دیگر وسایلی که دارید به درستی ست کنید، در هر کجا که باشید خواهید درخشید.

  • کرم :

اگر می خواهید لباستان را در رنگ هایی بپوشید که مناسب محل کار و ادارات رسمی باشد می توانید رنگ قهوه ای را با کرم ست کنید. روشنی رنگ کرم می تواند مکمل تیرگی رنگ قهوه ای باشد و همین ترکیب رنگ شما را جذاب تر و سنگین تر می کند.

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

  • آبی روشن :

قهوه ای و آبی روشن در دنیای مد رنگ هایی هستند که در کنار یکدیگر به خوبی خودشان را نشان می دهند. شاید تا به حال به ترکیب کردن این دو رنگ فکر نکرده بودید، سرمای رنگ آبی و گرمای رنگ قهوه ای با یکدیگر آمیخته می شوند و بسیار زیبا جلوه می کنند. هرچند بهتر است این دو را برای مراسم غیررسمی یا قرارهای دوستانه بپوشید چون حالتی خودمانی تر دارد.

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

  • سبز ارتشی :

بهترین روش برای نشان دادن علاقه تان به طبیعت ترکیب کردن دو رنگ قهوه ای و سبز است، البته بهتر است در انتخاب رنگ سبز دقت کنید که در کنار رنگ قهوه ای هر دو تیره نباشند. رنگ سبز ارتشی می تواند گزینه بهتری باشد.

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

  • کبود

اگر به دنبال یک رنگ تک و زیبای تیره برای ترکیب کردن با قهوه ای می گردید رنگ بنفش کبود را انتخاب کنید. این رنگ که در اعماقش کمی رنگ قهوه ای نیز دارد به خوبی می تواند رنگ قهوه ای را تکمیل کند و در عین حال رنگی جذاب و گرم است.

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

رنگ قهوه ای - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه