آموزش ساخت کانال تلگرام

written by بانوی شهر 20 آبان 1396
آموزش ساخت کانال تلگرام

حدوداً دو سال پیش تلگرام در به‌روزرسانی خود امکانی را به این پیام‌رسان اضافه کرد که به موجب آن کاربر می‌توانست برای خود چیزی مانند یک صفحه شخصی یا یک وبلاگ ایجاد کند با این تفاوت که مدیریت و ساخت آن بسیار ساده‌تر از مدیریت و ساخت یک وبلاگ و یا صفحه شخصی بود و نام این قابلیت را کانال قرار دارد. در ادامه با ما باشید تا همراه هم ساخت کانال تلگرام را تجربه کنیم.

برای ساخت کانال تلگرام لازم است تا تلگرام خود را به آخرین نسخه بروز کرده باشید. می‌توانید از لینک مقابل آخرین بروز رسانی تلگرام را دریافت کنید. لینک آخرین نسخه تلگرام.

پس از دانلود آخرین نسخه هم‌اکنون نوبت به ساخت کانال تلگرام می‌رسد. برای این منظور لازم است گام‌های زیر را در برنامه با دقت دنبال کنیم.

گام نخست : از منوی کشویی سمت راست گزینه New Channel یا کانال جدید را لمس می‌کنیم.

ساخت کانال تلگرام - زندگی بانوی شهر

گام دوم : با لمس این گزینه تلگرام از ما می خواد که یک نام و یک توضیح اجمالی برای کانال خود انتخاب کنیم. دقت کنید که انتخاب نام مناسب و توضیحات مناسب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در میزان رشد اعضای کانال داشته باشد.

ساخت کانال تلگرام - زندگی بانوی شهر

در ادامه ساخت کانال تلگرام و در گام سوم تلگرام از ما می‌خواهد که عمومی یا خصوصی بودن کانال خود را انتخاب کنیم. اگر عمومی را انتخاب کنیم، همراه آن می‌توانیم یک لینک با نام اختصاصی برای کانال برگزینیم تا کاربران علاقه‌مند به وسیله آن بتوانند به کانالمان دسترسی پیدا کرده و مطالب آن را دنبال کنند. اما اگر خصوصی را انتخاب کنیم فقط کاربرانی می‌توانند به عضویت کانال ما درآیند که لینک تعیین شده از سوی تلگرام را برایشان فرستاده باشیم. کانال‌های خصوصی و عمومی هرکدام مزیت‌های خاص خودشان را دارند که می‌توانید در مطلب مدیریت کانال تلگرام، آسان‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید آن را دنبال کنید. (بک لینک آینده)

ساخت کانال تلگرام - زندگی بانوی شهر

در گام سوم ساختن یک کانال تلگرام، شما امکان آن را دارید تا اعضایی را به کانال خود دعوت کنید، کافیست حساب کاربری هر شخصی که قصد دعوت کردن او را دارید لمس کنید و در ادامه تیک تأیید را بزنید.

ساخت کانال تلگرام - زندگی بانوی شهر

کار تمام است کانال شما آماده است و اکنون زمان آن است تا با تولید محتوای مناسب و دسته اول کاربران را به دنبال کردن کانالتان تشویق کنید. حالا که یاد گرفتید کانال تلگرام با چه روشی درست می شود، سری هم به کانال تلگرام بانوی شهر بزنید.

https://t.me/Banoooyeshahr

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه