چند ایده جذاب برای تم تولد کودکان یک و دو ساله

written by بانوی شهر 16 دی 1396
چند ایده جذاب برای تم تولد کودکان یک و دو ساله

وقتی روزهای مخصوص کودکانتان فرا می‌رسد، شما هم شاید دچار دستپاچگی شوید که از چه راهی آنها را سورپرایز کنید. کودکان تمام سال را به انتظار این روزها صبر می‌کنند. بنابراین، تم‌های تولد زیبا و متحیر کننده، بهترین روزهای سال را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

بهترین تم‌های تولد برای کودکان

پیدا کردن بهترین تم جشن تولد، نگرانی بسیاری از والدینی است که می‌خواهند سورپرایزهای عالی برای بچه‌های خود تدارک ببینند.

تم‌های تولد بسیاری برای انتخاب وجود دارند. با این وجود، انتخاب نوع تم، به سلیقه و علایق کودک شما بستگی دارد. شما باید نظرات فرزندان خود را جویا شوید.

بهترین تم‌های جشن تولد باید :

  • متناسب با شخصیت فرزند شما باشند. اگر کودک شما خجالتی و کم حرف است، تمی را انتخاب کنید که شامل فعالیتهای آرام باشد. اگر فعال است، برای جشن تولد او تمی را انتخاب کنید که شامل فعالیتهای بیرون از خانه باشد.
  • متناسب با سن کودک باشد.
  • متناسب با درآمد شما باشد.

علاوه‌ براین، مهمانان دعوت شده به جشن، و محل برگزاری جشن تولد نیز در انتخاب تم موثر هستند.

بهترین تم‌های تولد برای کودکان 1 تا 2 ساله

اولین و دومین جشن‌ها برای کودک شما بسیار مهم هست. همسایگان و بچه‌های آنها را به جشن دعوت کنید. این جشن می‌تواند یک فرصت عالی برای همبازی شدن بچه‌ها با هم  و نیز، محکم کردن ارتباط با همسایه‌ها باشد.

بهترین مکان برای جشن تولد، خانه یا منزل یکی از بستگان، و یا حتی زمین بازی مورد علاقه کودکان است. به خاطر داشته باشیم که بهتر است جشن تولد را ساده و کوتاه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:  از چه پیام هایی برای تبریک تولد به دوست یا عزیزانمان استفاده کنیم؟

تم تولد پرنسس

تم های تولد - تم تولد پرنسس  

تم های تولد - تم تولد پرنسس  

این تم مناسب دختر کوچولوهاست. تم باید بر اساس زندگی و سکانسهای زندگی یک پری رویایی باشد. یک تم سلطنتی دارای مشخصه‌های زیر است.

  • آذین‌بندی : محل برگزاری جشن را با اسباب‌بازی‌هایی مانند قلعه‌ها، سپرهای شاهان، اژدها و اسب‌ تزیین کنید. بادکنک و روبان هایی با رنگهای طلایی، آبی و بنفش به تزئینات اضافه کنید.
  • کیک : تم را در تهیه کیک نیز رعایت کنید. درست کردن یک کیک قلعه‌ای می‌تواند یک ایده عالی باشد.
  • فعالیتهای تفریحی : پدر و مادرها می‌توانند با جعبه‌های مقوا قلعه‌های بزرگ درست کنند. از کاغذهای رنگی برای درست کردن تاج‌های سلطنتی برای کودکان استفاده کنید. بگذارید بچّه‌ها اطراف قلعه بازی کند.

جشن تولد با تم سیرک

تم های تولد - جشن تولد با تم سیرک

تم سیرک یکی از تم‌های مفرح برای جشن تولد کودکان است. در اینجا، شما در زمین بازی مورد علاقه کودکتان یک سیرک کوچک درست می‌کنید.

آذین‌بندی ها : با استفاده از فلپ‌ها یک خیمه درست کنید. محل جشن را با بادکنک‌های رنگی، نوارها و حیوانات بازی تزیین کنید. نقاشی یا عکس صورت های دلقکی را به دیوار بچسبانید و موزیک پخش کنید.

غذاها : کراکر، میوه‌های تازه، کاپ کیک. کیک‌های دلقکی ایده جالبی برای این تم است.

فعالیتهای تفریحی: یک نفر نقش دلقکی را بازی کند ( یا حتی می‌توانید دلقک را پنهان کنید) که بتواند حیوانات بادکنکی برای بچه‌ها درست کند. دلقک می تواند به مهمانها بسته‌های حاوی کراکر بدهد و بادکنک‌ها را باد کند.

تم تولد پیک نیک

تم های تولد - تم تولد پیک نیک

تم های تولد - تم تولد پیک نیک

تم پیک‌نیک یکی از هیجان‌انگیزترین‌ تم‌های تولد برای کودکانی است که عاشق فعالیتهای بیرون از خانه هستند. این جشن می‌تواند در پارک نزدیک منزل برگزار شود.

بیشتر بخوانید:  تم‌های تولد جذاب برای کودکان6 تا 12 ساله

آذین‌بندی‌ها : محل جشن را با ابزارهای رنگی، بادکنک‌ها، و نوارها تزیین کنید. اسباب‌بازی‌ها و حیوانات بادکنکی زیاد و متنوعی را در محل به نمایش بگذارید. کارت دعوت خود را به شکل یک سبد پیک‌نیک طراحی کنید.

غذاها : کاپ کیک، ساندویج، شیرینی، میوه و هرچه نیاز به پذیرایی زیاد نداشته باشد.

فعالیت های تفریحی : برای بازی بچه‌ها، با خود توپ ببرید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه