چگونه از گل در دکور خانه استفاده کنیم؟

written by ویدا نورمحمدیان 7 اسفند 1396
چگونه از گل در دکور خانه استفاده کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با تغییر فصل تغییری در چهره خانه ایجاد کنید و از گل در دکور خانه استفاده کنید این مطلب می تواند شما را در تغییر دکوراسیون خانه تان در فصل بهار کمک کند.

بهار بدون شک یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین فصل هاست و می توان از زیبایی های آن برای خانه ایده بگیریم. یکی از اصلی ترین نمادهای این فصل گل ها هستند. به کاربردن گل در دکور خانه علاوه بر اینکه تغییر ایجاد می کند همچنین رنگارنگ بودنشان باعث شاداب تر شدن فضا نیز می شود. شما می توانید از موارد زیر برای  داشتن گل در دکور خانه تان استفاده کنید.

  • از گل های طبیعی استفاده کنید

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

برای اینکه با استفاده از گل در دکور خانه بخصوص در فصل بهار دکوراسیونی مدرن به خانه تان هدیه دهید می توانید طبیعت را به طور زنده داخل خانه بیاورید. گیاهانی بخرید که می توانید آنها را نگهداری کنید و با دقت فراوان آنها را در گوشه و کنار خانه قرار دهید. مثلا می توانید برای هر اتاق یک گلدان در نظر بگیرید. گل هایی که برگ های بزرگتر دارند را در اتاق نشیمن بگذارید تا خودشان را بیشتر نشان دهند و گلدان های کوچک تر را روی کانتر آشپزخانه یا روی میز اتاق قرار دهید. اگر به گل های طبیعی حساسیت دارید از گل های مصنوعی کمک بگیرید، بگذارید رنگهای سبز و بدنه چوبی گل ها، حتی مصنوعی، به خانه چهره ای بهاری ببخشند.

  • از کاغذدیواری هایی استفاده کنید که طرح های گل درشت دارند

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

یکی دیگر از راههای استفاده از گل در دکور خانه کاغذ دیواری های طرح گل است که این روزها، بخصوص در فصل بهار، طرفداران زیادی دارد و در طرح های متنوعی عرضه می شوند. نیازی نیست کل اتاق را با کاغذ دیواری بپوشانید، در عوض طرحی انتخاب کنید که گل های درشت و چشمگیر دارد و فقط یک دیوار را – ترجیحا دیواری که در دیدرس است یا دیواری که نقطه کانونی خانه قرار می گیرد – با این کاغذ دیواری بپوشانید. سعی کنید طرحی انتخاب کنید که به رنگ مبلمان و پرده ها بیاید تا نیازی نباشد برای هماهنگ شدن تمام دکور خانه را تغییر دهید.

  • تغییرات جزیی

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

گل در دکور خانه - زندگی بانوی شهر

شما می توانید از طرح گل برای پرده یا رومبلی استفاده کنید حتی اگر دنبال تغییرات کوچکتر هستید، رنگ و روی اتاق را با کوسنهای طرح گل تغییر دهید. در اتاق خواب هم می توانید با تغییر روتختی، این تفاوت را نشان دهید. حتی با تغییر رومیزی می توانید حال و هوای بهار را به منزل بیاورید.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه